Ani nevím kolik bylo... Najednou jsem se vzbudil a zjistil, že Jenn snad ještě spí. Tak jsem v pohodě vešel dovnitř a podíval se na ní. Vypadalo to, že spala. Rozhodl jsem se, že jí dopředu trochu klidu. Vzal jsem si klíč a odemkl všechna pouta, která ji řezala do rukou i nohou. Pak jsem jí dal na stůl jídlo a pití, pro které jsem došel do jiné místnosti. Nezbývalo nic, než čekat.... a nebo vlastně ne... Šel jsem si hledat další oběť. Zamkl jsem Jenn, zapl tichý alarm a odešel.
--Odjel jsem do mešta a poohlížel se po mé nové oběti. Jedna se mi doslova líbila. Byla to krásná brunetka. Vypadala,že jí něco chybí, asi já. Sledoval jsem ji až k jejímu autu a následně domu a zapsal si její adresu. Když jsem měl to, co jsem potřeboval odjel jsem domů za svou malou Jeniffer.
--
Zaparkoval jsem svoje fáro a odemkl dveře. Docela mě uvidivilo že jsem slyšel křik a prosbu o pomoc. Tak jsem se šel podívat co jí je.
Jenn seděla na posteli a vedle ní byl můj dobrej kámoš Denis. Asi jí dost potrápil za mě v době mojí nepřítomnosti. Tak jsem na Denyho jen houknul. Denny dal Jenn dýchnou uspávadla abychom měli klid a odešel za mnou.,,Nazdar chlape, kde se tu bereš ?" Zeptal jsem se Denyho. ,,Tak znáš to ne ? Jsem byl moc línej si někoho najít tak jsem doufal, že tu nějakou kočku budeš mít " ,, Líbí se ti ?" ,, Jo vypadá skvěle" ,, už ses do ní pustil ?" ,,hele brácho, čekal jsem na tebe." ,, co myslíš bude povolná ?" ,, Johny nevím, vypadá jako by se chtěla rvát " ,, se mnou by to stejně prohrála :D" ,, máš recht..už jsi našel tý kočce spolubydlící ?" ,. jednu jsem si našel ale asi s tím ještě počkám, třeba na zítra " ,, Hele Johny, je 21:42 asi bych měl jít " ,, kam by si chodil ? Tady klidně zůstaň, hračku na hraní tu máš, jestli chceš tak prosím" ,, někdy máš fakt dobrý nápady " ,, je to moje práce" ,, tak dík, ale potřebuju se dostat do nálady tak nemáš tady třeba něco ostrýho ?" ,, jak moc ostrýho ? Vyber si.. vodka, koňak, rum..stačí si říct " ,, asi tu vodku"
Nalil jsem Denymu vodku a pustil ho k Jenn. Tam zůstal už celou noc a já se mezitím podíval na zoubek mé nové neznámé a Jenině nove kamarádce.---------------------------------------------
Tak po dlouhé době pokračování, snad se líbí a neukamenujete mě.
Díky moc všem ❤☺
ČTEŠ
Novoroční předsevzetí [POZASTAVENO]
HorrorČekal jsem před jejím domem. Sledoval jsem každý její pohyb. Neunikla mému oku... Ona mě neviděla ale já ji sledoval až moc podrobně. Nakonec vyšla ven a to byla její chyba, měla zůstat tam, kde byla....