Baf

75 8 0
                                    

Už bylo na čase jít. Vyšel jsem z koupelny jako nejvíc sexy chlap planety a oblékl se.
   Vzal jsem klíč od pokoje, mobil, peněženku a to bych nebyl já kdybych nevzal kondomy, ano...mé moto = vždy připraven ! .
  Zamkl jsem a vydal  se směrem k hotelové restauraci. Cestou jsem už cítil linoucí se vůni palačinek, vajec a ovoce.  Nemohl jsem odolat a nevkročit dovnitř.

  Ihned u dveří na mě paní za barem houkla a chtěla vědět mou objednávku. ,,Prosím ovocný salát ! Děkuji "Asi si říkáte jestli nejsem třeba vegetarian, nejsem. Škoda co ?
   Servírka mi donesla salát. Trochu jsem s ní začal flirtovat, přiznávám. Dala mi svoje číslo,jméno  a adresu. Byl jsem spokojený a mohl jsem v klidu za tou mojí zrzavou láskou.
   Nasedl jsem do auta a už jsem tam skoro byl. ( :D ) Nastartovat, to bylo to co chybělo. Asi jsem byl moc mimo. Nastartoval jsem a vyjel. Zanedlouho jsem minul Peterův klub. Našel jsem volné parkovací místo a zaparkoval. Fajn, stál jsem trochu víc na chodníku ale co, tady to nikdo neřeší.

Vysedl jsem z auta a míjel lidi a stěny klubu. Už jsem před hlavním vchodem, udělám jeden krok a něco ve mě mě zastaví.  Zamyslel jsem se ( ne že by to k něčemu bylo) Přede mnou se objevilo něco jako jiný vesmír. Připadal jsem si jak na drogách.  Viděl jsem Val jak na mě ukazuje. Lekl jsem se ale pak zmizela.
   Vešel jsem proto bez starostí do klubu a vyhledal jsem tu mou zrzečku. 

----------------------------------------

Další kapitolka <3

Novoroční předsevzetí [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat