96. Co cię w nim denerwuje

1.3K 73 6
                                    

Thomas
Najbardziej denerwującą u niego cechą jest dociekliwa ciekawość. Zawsze, gdy bez niego wychodzisz to o wszystko Cię pyta. Gdzie idziesz, z kim, po co, kiedy wrócisz i czy go przypadkiem nie zdradzasz. Bardzo cię to denerwuje, lecz z drugiej strony uważasz, że to nawet słodkie.
Newt
Wielka zazdrość. Podobnie jak u Thomasa, Newt zawsze Cię o wszystko pyta. Lecz z tym wyjątkiem, że pyta Cię o swojego rywala. Nienawidzi, gdy rozmawiasz z chłopakiem, którego nie zna. Gdy już się troszeczkę uspokoi, przekonujesz go, że nic cię z tym chłopakiem nie łączy, a następnie mocno go przytulasz. Całe szczęście, że jest ufny, bo po twoich przekonaniach już wie, że nie ma powodu do zazdrości.
Minho
Ciągle spędza czas przed telefonem. Nie ważne czy w domu, czy w miejscu publicznym. Denerwuje Cię to, ponieważ uważasz, że spędza więcej czasu przy telefonie niż przy tobie. Gdy twoja skala zdenerwowania wybije na najwyższym stopniu wściekłości, to wyrzucasz mu telefon z rąk i karzesz mu nie używać telefonu nie mniej niż dwa razy w tygodniu. Oczywiście się zgadza, i spędza każdą wolną chwilę ze swoją księżniczką.
Gally
Jego dziecinność. Naturalne jest to, że dziewczyny są bardziej doroślejsze, niż chłopcy, lecz w jego przypadku przekracza to wszelkie granice. Gdy jesteście w sklepie na dziale dziecięcym, Gally prosi byś mu kupiła jakąś zabawkę lub słodycze. Czasem nawet, gdy staniecie przy budce z lodami, prosi Cię byś mu kupiła jakiegoś loda. Wygląda to komicznie, lecz jest to bardzo denerwujące.
Aris
Jest bardzo leniwy. Bardziej od ciebie. Zawsze mógłby leżeć w waszym łóżku i oglądać z tobą filmy, jeść, czy cokolwiek w nim robić. Byle by w łóżku i z tobą. Gdy nie możesz już znieść jego lenistwa, wyciągasz go z łóżka, karzesz mu się ogarnąć i wychodzicie na świeże powietrze. Zazwyczaj wychodzicie na miasto lub do przyjaciół. Następnie przekonujesz go, by posprzątał cały dom. Wtedy możesz mu pozwolić na chwilę lenistwa.

the maze runner - preferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz