120. Wasze ulubione nietypowe święto

1K 58 12
                                    

Thomas
Waszym ulubionym nietypowym świętem jest dzień bez stanika. Thomas uwielbia patrzeć na twój dekolt, kiedy nie masz na nim stanika. A ty możesz chwilę od niego odpocząć. Przez co oboje korzystacie.

Newt
Kochacie dzień pizzy. W ten dzień możecie sobie pozwolić na ogromną ilość zamówień pizzy. Nie ważne jakiej. Na ten dzień odkładacie swoje diety i rozkoszujecie się smakiem waszych pizz.

Minho
Uwielbiacie dzień wyznawania sobie miłości. W ten dzień pada do siebie nawzajem co najmniej 500 słów "kocham cię" oraz 600 pocałunków w usta. Nie ograniczacie się w ten dzień.

Gally
Darzycie sentyment do dnia rudych osób. Zawsze w ten dzień udajecie się w miejsca publiczne, gdzie jest najwięcej osób. Najczęściej na miasto. A tam podchodzicie tylko i wyłącznie do rudych osób i zaczynacie im składać serdeczne życzenia.

Aris
Ubóstwiacie dzień czekolady. Świętujecie go na wiele sposobów. Na przykład jecie jej ogrom, robicie z niej różne ozdoby, czy robicie z niej fontannę czekoladową i polewacie czekoladą każde jedzenie, które wam wpadnie w ręce.

*****
Thomas i Gally - bez komentarza.
Dziękuję za ponad 13k na tych preferencjach, a ponad 2k na zodiakach! 💞💞

the maze runner - preferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz