Nominacje zawdzięczam DarkMadame czyli gdyby kto pytał: Tututek oraz TheDarkSideOfMoc moje ziomki z Wattpada 💪🙌❤
I no niestety ale one zwariowały! Nominowały mnie do... Uwaga... Opisania swoich wszystkich ocek. Nie wiem co wyście brały, ale dajcie trochę xD
Okey, bo tego troooochę będzie, więc się przygotujcie.
Let's get party started!
1. Imię i Nazwisko: April Evans
Książka: ▲▼ Everything You Know Is A Lie ▼▲ oraz ▲▼ Reality Is An Illusion. Universe Is A Hologram ▼▲
Wiek: W pierwszej części osiemnaście, w drugiej - dziewiętnaście.
Wygląd: Intensywnie zielone oczy, włosy koloru miodu sięgające prawie do pasa. 168 centymetrów wzrostu, szczupła. Jej obrazek znajdziecie w rozdziale zatytuowanym Moja OC ⭐ w książce pt.: Mordercze Love Story.
Charakter: Miła, pomocna, przyjacielska i optymistyczna. Nie potrafi być obojętna na cierpienie innych osób, dlatego jest przeciwieństwem Billa. Lubi się uśmiechać i poznawać nowych ludzi.
Cechy specjalne: -
******************************
2. Imię i nazwisko: Lena Woods
Książka: All The Best People Are Crazy, która wyjdzie dopiero 17.02.2017 oraz I'm Just Crazy, czyli druga część tej powyżej.
Wiek: Dwadzieścia osiem lat w pierwszej części, trzydzieści pięć w drugiej.
Wygląd: Oczy koloru szarego, natomiast włosy - brązowego, sięgają jej do łopatek. Ma sto siedemdziesiąt centymetrów wzrostu, szczupła.
Charakter: Miła, odważna, pomocna i przyjacielska. Bardzo łatwo przychodzi jej rozmawianie z innymi ludźmi. Jest bardzo empatyczna i otwarta.
Cechy specjalne: -
******************************
3. Imię i nazwisko: Feliks Rivera
Książka: All The Best People Are Crazy, jej druga część - I'm Just Crazy, oraz trzecia - So What If I'm Crazy? Nie macie ich co szukać, ponieważ dopiero będą one opublikowane.
Wygląd: Lodowato błękitne oczy i brązowe, prawie czarne, krótkie włosy. Ma prawie sto osiemdziesiąt centymetrów wzrostu, szczupły z dobrze zarysowanymi mięśniami. Ma liczne blizny na ciele.
Charakter: Opanowany i spokojny. Raczej mało empatyczny i oschły dla innych. Jest introwertykiem. Posiada niebywałą charyzmę, co sprawia, że przyciąga do siebie ludzi.
Cechy specjalne: Psychopata i morderca.
******************************
4. Imię i nazwisko: Mavis Rivera
Książka: I'm Just Crazy (2 część) oraz So What If I'm Crazy? (3 część)
Wiek: W drugiej części ok. Siedmiu lat, w trzeciej natomiast - dwadzieścia.