Pierwsza nominacja zapisana w tej książce! Juhu!
Od spinne_ich
1. Co za pytanie! Kocham wręcz! One nadają sens memu zyciu :') 💛💙💜💚❤
Co do ulubionej postaci... Kocham ich wszystkich, ale mimo wszystko na szczycie listy był, jest i będzie mój najlepszy creepypastowy BFF: Jeffrey Woods aka. Jeff The Killer, ponieważ gdyby nie on i jego gęba, prawdopodobnie do tej pory nie wiedziałabym co to jest creepypasta :')2. Heh, hehehehe... Nie. Nigdy się nimi nie bawiłam, znaczy jeśli zabawą można nazwać malowanie ich, wyrywanie tudzież obcinanie włosów, odrywanie kończyn itd. To owszem, bawiłam się lalkami :) ale aktualnie w moim domu są same pluszaki (mama się boi, że moje siostry też mogą traktować lalki jak ja xD)
3. Yup. Jedną: I'm Clockelly (polecam)
4. Nie. Byłam zajęta innymi sprawami.
5. Hm... Na dobrą sprawę... Myślę, że tak. Ale pracowałabym sama, ewentualnie z moim BFF: Jeffem i drugim: E.Jackiem.
A teraz bym kogoś nominowała, więc może tak:
1. Ulubiony kolor?
2. Lubisz Kubusia Puchatka?
3. Co dostałaś na gwiazdkę? xD (jak nie chcesz odpowiadać to możesz pominąć to pytanie)
1. Oglądałaś kiedyś anime?
2. Jak chciałabyś umrzeć?
3. Co dostałaś na gwiazdkę? xD (jak nie chcesz odpowiadać to możesz pominąć to pytanie)
1. Co sądzisz o zabijaniu?
2. Ulubiony zespół/piosenkarka/piosenkarz?
3. Co dostałaś na gwiazdkę? xD (jak nie chcesz odpowiadać to możesz pominąć to pytanie)
The End.
Ps: Jeff z obrazka to ja, też tak smaruję chleb xD