1.BÖLÜM

118 7 1
                                    

Tek başıma bir barda oturuyorum ve içki içiyorum. Bir kadehi bitiriyorum ve daha sonrasında bir saniye geçiyor
ve yeni bir kadehi kafama dikiyorum. Hızla içmeye devam ediyorum, kendimi durduramıyorum, kafam allak bullak oluyor, başım dönmeye başlıyor. Sonunda kendimi frenlemeye çalışıyorum, son bir yudum içkiyi içip kadehi bırakıyorum. Arkama dönüyorum ve etrafımı süzüyorum para peşinde ,iyilik yoksunu, mutlu gözükmeye çalışan insanlar görüyorum. Onu görüyorum bana bakıyor bende ona .Kadın dikkatli gözlerle beni ve etrafımı inceliyor. Bende kadını gözlemliyorum, belli bir süre geçiyor ama kadın ısrarla bana bakmaya devam ediyor. Bende ona bakıyorum arada sırada bakışlarımız denk geliyor ve hemen başını çeviriyor. Bir kaç saniye geçiyor ve yine bana bakıyor. Yudumladığı içkiyi masaya bırakıp bana doğru adım atıyor. Yanıma kadar geliyor ve duraksıyor. Ağzını açmadan önümde dikiliyor. Az sonra suskunluğunu bozuyor ve benim şaşkın yüzüme bakıp"Oturabilirmiyim" diyor. Tabikide oturabilirsiniz diyorum. Kadın bir sürü isim sayıyor"Tahsin, Cüneyt, Eren, Ali... "ve dahası bir sürü isim. Kadın bana baktı, derin bir nefes aldı"Benim sayemde zengin olan, bana şükran duyan insanlar işte"dedi. Sizde kimsiniz? Ne iş yapıyorsunuz da insanlar size niye minnet duyuyor?

KUMARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin