DUYURU!!!

301 27 29
                                    

  Esselamü aleyküm arkadaşlar.. Çoook uzun süredir bölüm atmıyorum. Bu yüzden sizden çoook özür diliyorum. Hala bekleyenler var mı bilmiyorum ama bu duyuruyu yapma ihtiyacı duydum. Öğrenci olduğum için çok bölüm yazamıyorum. Diğer kitabıma devam etmek istediğim için de DUAMSIN'ı yazamamıştım.

   Wattpadi tamamen olmasa da bir anlamda bırakmayı düşünüyorum. Vote gibi şeyleri pek umursadığım söylenemez ama yine de böyle şeyler bazen moralimi bozabiliyor. Bu yüzden de arada bir de olsa bölüm atmaya çalışacağım. Ama dediğim gibi Wattpadi bırakma konusu var. Bunun için önce başka yere yazıp toparlayıp inşaAllah burda yayımlamayı düşünüyorum. Benim yanımda olup beklediğiniz için Allah razı olsun.

  Bu arada size yeni bir kitap bırakıyorum. KALBİN SESİ.. İnşaAllah beğenirsiniz.

  TANITIM...

  Hiç duymayan birine şarkı söylemek mi?..

  Kalpsiz bir adama aşkı anlatmak mı?..

    Herkesin bir hikayesi vardır. İmtihanlar ise hikayenin içinde saklıdır.

    'Sınavdan önce soruları nereden bilebiliriz ki?..'

    Herkesin bir kaderi vardır. Küçük insanların 'sürpriz' diye adlandırdıkları tevafuklar kaderin içinde saklıdır.

   "Kötülere yazıklar olsun.. Kadere değil!.."

    Bilenle bilmeyen,duyanla duymayan,görenle görmeyen bir olur mu?..

   Hakkınızı helal edin. Allah'a emanet olun...(Not:Bu bir son değildir (: )

DUAMSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin