Bugün pazartesi herkesin nefret ettiği bi gün .Okul uzun bir yaz tatilinden sonra tekrar açılmıştı.Okuldan nefret ettiğim doğrudur ama notlar o kadarda düşük değil hiç çalışmadığım.halde yüksek notlar alabiliyordum .
Okula gelmiştim müdürün sıkıcı konuşmasının ardından sınıflarımıza geçmiştik. Herkez kendi halindeydi. Bende boş bir sıraya oturmuştum . Herkes birbiriyle konuşmaya çalışıyordu .Ben ise sessizliğimi koruyordum . Nedense insanlarla konuşmak benim için baya zor geliyordu . Bu yüzden sosyal hayatım pek yoktu.
Ögretnen sınıfa girmişti . Bize teker teket isimlerimizi soruyordu . Sıra bana gelmişti . Bende çekinerek "Benim adım "Jung Yerin 'diyebilmiştim.
Daha sonra arkamdaki çocuk ismini söylemişti.Adı Park jimin 'miş .Çocuk acayip tatlıydı . Sanırım aşık oldum . Bütün ders boyunca onu kesmiştim.Nihayet ders bitmişti . Jimin yanıma gelip bana
"Bütün ders boyunca beni izlediğini görnediğimi sanma
küçük hanım "Ben kızarmıştım bunu hissetebiliyordum..ve şöyle karşılık verebilmiştim .
"Nolmuş yani seni izlediğsem ?"
"Bu benim için sorun değil ama senin gözlerin şaşı olacaktı."
Ben çok fazla utanmıştım .Yavaşca sınıftan çıkmıştım .Hemen lavaboya gitmiştim .
Yüzüme baktığımda dometes gibi kızardığı gördüğümfe daha fazla utanmıştım bu tam bi rezillikti.Kantine gidip bir kaç abur cubur alıp sınıfa gittim .
Sınıfta sadece jimin vardı . Sırama geçip abur cubur yemeye başladım .
Arkadan gelen jimin ses ile irkildim .
"Bana da vermeyecek misin görgüsüz.""Neden vereyimki ?"
"Nezaketten dolayı Kücük hanım."
Bende ona bir kaçını vermek icin onun yanına gittim .
Ona doğru uzattım .
Hic düşünmeden elimdekileri almıştı."Teşekkür borçlu değilmisin jimin ."
Oda ağzı dolu bi şekilde
"Teşekkür." demişti .
Sırama geçip zilin çalmasını bekliyordum .Çok sıkılmıştım .
Nihayet zil çalımıştı. Herkes sınıfı girmişti .
Uzun süren okul saati sonunda sona ermişti .Çantamı alıp okuldan olabildiğince hızli ayrılmayı umuyordum . Ta kii önüme Jimin çıkana kadar yine diyecekti acaba
"Benimle bi yere gelebilirmusin "
"Niye ben ? "
"Çünku .......... Öyle olması gerekiyorda ondan ."Ben daha bişey demeden kolumdan tutup arabasına bindirmişti . Bu çocuk baya zengindi sanırım kendine ait arabası vardı .
Böyle bi çocuğun benden hoşlanmasını rüyamda bile göremezdim .
Hem yakışıklı hende zengin ben ise sıradan bi kızdımİlk kitabım.umarım beğenirsıniz
Beğenmediğiniz yanlarını yorumlarda belirtebilirsiniz ★☆♥♥☆★☞