☞☜&☜&←

42 6 0
                                    

Jimin 'in üstünden kalkmak istedikce o beni dahada sıkı tutuyordu .
"Jimin bırakırmısın rahatsız oluyorum."

Beni yanına yatırdıktan sonra bana sarılmıştı.

"Bu gece böyle uyuyalım ."

"Niye"

"Yalnız yatamıyoruma da ,oyucak ayımıda unutmuşum ve çadırda sarılabileceğim senden başka bir şey yok ."

Oyuncak ayı o ciddi miydi ? Oyuncak bir ayı ile mi uyuyor ? Her neyse konu bu değil beraber bu şekilde mi yatacaktık?

Bunu kabul edemezdim dışarıda uyurdum ve gerekirse ölürdüm ama jimin ile aynı çadırda kalacağım yetmiyormuş gibi bir de jimin bana sarılıp mı uyuyacağız? Üfff bayağı sinir oldum.
Tmm yerin sakin ol.Bir şey düşün yerin onunla bu şekilde uyuyamazsın. Yarım saat sonra jimin in uyuduğunu düşünerek arkamı döndüm şansım varmış ki uyumuştu elini sakince belimden kaldırdım ve jimin in uzağına kıvrıldım yastığı jimin in kolları arasına koydum ve uyudum.
Sabah kaltığımda kafam açıyordu tüm gece yastıksız uyumuştum .jimin sarıldığı yastığı alıp kendi yatağıma koytum .
Daha sonra üstüme çeket giyip yola koyuldum .Etrafta boş boş dolanıyordum .Buranın havası beni benden almıştı . .Bir taşa oturup manzarayı izlemeye başladım
Telefonumu çıkartıp fotoğraf çekmeye başladım .Fotoğraf birden kameranın bir adet jimin belirdi 

"Benide çek ."

Dedikten sonra kameraya sacma sapan ama tatlı pozlar vermeye başladı.

"Niyemiş o ?"

"Hadi ama gizli gizli beni dikizlemektense fotoğrafıma bakman daha kolay .''

Lanet olsun haklıydı .Bir iki tane fotoğraf çektikten sonra kamp alanı olduğunu düşündüğüm tarafa doğru yürümeye başladım .

"Nereye gidiyorsun Yerin ?"

"Kamp alanına ."

"Kamp alanı o tarafta değil ki .''

Jimin kahkahalar atıyordu .
Ne taraftan gelmiştim ben ya ah salak  kafam .

"Jimin hadi beni kamp alanına götür😶😶😶😶."

"Bir şartla ."

"Ne istiyorsun ?"

"Bu akşam sana sarılarak uyumama izin ver ."

"Dün akşam zaten öyle yattın ya ."

"Yerin dün akşam sarıldığım yastıktı ."

Nasıl anlamıştı .Kendimi ihanet etmiş gibi hissetiyordum .

"Olur"

Dedikten sonra Jimin kolununu onzuma doladıktan sonra yürümeye başladık .

"İyi ki seni takip etmişim değil mi yoksa kurta kuşa yem olurdun ."

"Hmm evet öyle sanırım ."

Sonunda kamp alanına gelmiştik .Herkes kahvaaltı için toplanmıştı.Sadece bir kişinin sığabileceği kadar yer vardı . Jimin benden önce davranıp oturmuştu .Gıcık şey
Jimine masum masum yavru köpek  bakışları atıyordum .

"Ne yemek istiyirsun Yerin  ?"

Elimle yemek istediğim şeyleri teker teker .

Jimin ilk önce peyniri alıp ağzıma doğru yaklaştırdıktan sonra .

"Aç ağzını benim küçük köpeğim ."

"Ne de....."

Ben daha sözümü bitirmeden Jimin ağzıma peyniri ağzıma sokmuştu .
Tüm kahvaltı boyunca beni  beslemişti .

Birileri ağaca hamak bağlamıştı.Hamağa doğru yola koyuldum. Hamağa iyice yerleştikten sonra kulaklıklarımı takıb müzik dinlemeye başladım .Müzik uykumu getirmişti kulaklıklarımı çıkarıp uyumaya calışıyordum tam uykuya dalmak üzereyken bir ses buna engel olmuştu .

"Az öte kay bende yatcam ."

"Git başka yere yat burda ben yatcam ."

Jimin beni itip kendiside yanıma yatmıştı.O kadar uykum vardıki onunla uğraşamazdım .Uyumaya başlamıştım
Uyandığımda Jimine sarılı bir şekilde yatıyordum ,Kalkmaya çalışırken hamak sarsılıyordu sarsılma hızlıca jimine sarılıp olacakları beklemeye başladım .Jimin uyanmıştı.
Onun kıpırdaşması sonucu hamak ters dönmüştü.
Ne sanstırki altta kalan kişi bendim .Her tarafım acıyordu .
"Jimin üzerinden çekile bilirmisin ahhh"

Jimin üzerinden çekildikten sonra benu kucağına alıp çadıra götürmüştü.

Bolumugec yazdugim icin özur dilerim

Tatlı Çocuk JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin