Jung kook evine gelmiştik . Odalarıımızı seçiyorduk
Junkook
"ben sevgilimle uyucam " diyip muzipce sırıttı .seli'yi odasına götürdü .
Jiminin bütün arkadaşları sevgilileriyle yatmak istemişlerdi. Geriye sadece 1 tane oda kalmıştı."Yerin hadi odamıza çıkalım ."
"Ben ve sen aynı odada ha ."
"Nolmuş yani buradaki herkes seni sevgilim olarak biliyor ayrı yerlerde yatarsak bu onlara garip gelebilir Yerin ."
Aslında mutluydum ama kendimi sürtük gibi hissetiyordum. O benim sevgilim bile değildi ve onun hakkında pek bilgiye sahip değildim .
Karmaşık duygularla oda girdim.Geniş ve ferahdı .Olamaz sadece bir yatak vardı ben böyle şansın."Jimin bana rahat bi şeyler bulabilirmisin elbiseyle rahat değilimde ."
"Tamam başbelası"
Dedikten sonra odadan çıktı .
Elindeki geceliklerle geri gelmişti .
Hemen elindekileri alıp banyoya yöneldım.Gecelikler baya kısaydı.Birazda tatlıydı ama bir erkekle aynı odada kalmak için kısaydı .
Giyinip Jimin yanına gittim. Oda üstünü değistirmişti .şort ve t-short vardı üstünde
Ona her şey yakışıyordu . Ben ona hayranlıkla bakarken o bana sesleniyordu .
"Yerin hadi bırak dikilmeyi "Ben daha sonra yatağa gecip
Yeri işaret ederek
"Sen yerde yatacaksın jimin. "Jimin dinlemeyip yanıma gelip bana
"istemiyorum"dedi
Nedemek istemiyordu ya olamaz banane ben yerde yatamazdım .
Aşağı inmek istemidiğimden yatağın jimine en uzak bölgesinde yatıyordum.
Kalp atışlarım 2 ye katlanmıştı.off inşallah kalp atışlarımı duymaz . Duyarsa rezil olabilirdim .
Jiminin uyuduğunu düşündüğümde arkamı dönmüştüm amacım onu uyurken dikizlemekti.Ama bir sorun vardı o uyumuyordu .Geri dönmek için yeltendiğimde beni kendisine doğru çekti .ahh kalbim bi susBana sarılmıştı ve öylece uyuyakalmıştı.
Acaba benden hoşlanıyor olabilirmi
olamaz değil mi💔💋💕💖💖💗
Kitabımı beğeniyorsanız lütfen arkadaşlarınizada önerin✊✊✊👌👌