başlıksız bölüm

38 6 0
                                    


Jimin beni çadıra getirmişti. Yatağa yatırıp .

"İyi misin ?"

"İyi sayılabilirim sanırım."

Jimin biraz surduktan sonra çadırdan çıkmıştı .Sırtım çok acıyordu .Sanırım sivri bir taşın üstüne düşmüşüm .Sırtımdaki yaraya bakmak için kazağımı çıkartım elimle yaraya dokunduğumda fazla büyük bir yara değildi .çantamda işe yarar bir şeyler aranaya başladım .Sonunda bir yara bandı bulmuştum bulmasına ama onu yara yapıştıracaktım .Düşünmeye başladım . ama aklıma hic birşey gelmiyordu.
Jimin çadıra direk girmişti .Üstümde  kazağım yoktu sadece sütyenim duruyordum .Jimin iceri gecmeden hemen önce çeketimle önümü örtmüştüm .

"Ne yapıyordun yanlış zanamda mı girdim iceri ?"
"
"Ben yara bandını yapıştırmaya çalışıyordum ama yapıştıramadım."

"Niye ?"

"Elim yetişmiyor."

"Yaran nerede ?"

"Sırtımda"

Ben arkamı dönüp Jimine yaramı gösterdim
Yara bandını ona doğru uzattım.
Biraz acıtsada sonunda yara bandını yapıştırdı .
daha sonra jimine gitmesi icin kaş göz işareti yapıyordum
oda boş boş gözlerle bana bakıyordu .

"Jimin dışarı çıkabilirmisin !"

"Hayır"

"Niye ?"

"Dışarısı cok soğuk  "

Anlaşılan gitmeye  niyeti yoktu  . Elime aldığım kazağımla yorganın altına girip 2 dk icinde kazağımı giymiştim .Jimine dik dik baktıktan sonra çeketimi alıp çadırdan dışarı çıktım cidden dışarısı cok soğuktu.
Isınmak icin hareket etmeye başladım cidden şuan cok şapşal görünüyordum daha fazla bu soğuğa dayanamazdım Koşar adımlarla çadıra geri döndüm .iceri girdiğimde ben şoka uğradım Jimin yarı çıplak karşımda duruyordu .Dışarı cıkamazdım çünkü çok soğuktu diğer cadırlara izinsiz giremezdim ben ne yapacan şimdi gözlerimi kapayıp beklemeye başladım .

"Jimin üstünü.çabuk giyin lütfen "

"Emredersiniz "

2 dk sonra

"Giyindinmi ?"

"Hmm evet ."

Sonunda gözlerimi acabilmiştim .Yatağıma gecip telefonla oynamaya başladım .Cidden cok sıkılmıştım .Sanırım birazda acıkmıştım .Çantamdaki abur cuburları alıp yemeye başladım .

"Yerin banada ver 😐😐😐"

"Bana yetecek kadar burda"

"Kıskanç 2 poşet abur cubur var orda nolur birkaçını versen 🙅🙅"
Rastgele sectiğim çikolataları ona fırlatdım .

"Nazik ol biraz ."

"Denerim "

Çok fazla tıkanmıştım .Keşke iceceğim olsaydı .Jimine baktığımda elinde gazoz vardı .Acaba baska varmiydi .

"Jimin başka iceceğin varmı!".

"Var ".

"Banada ver"

"istemiyorum "

"Beden ya sadece bir tane istedim ama .istersen sana daha fazla abur cubur veririm hadi paylaşım yapalım ha olmaz mı"

"Tamam çok yalvardın ."

Ben onun yakınına giderek  poşeleri önüme koydum  Jimin bana  gazozu uzattı .
Hayvan gibi yiyordum şuan .Jimine baktığımda onunda benden farkı yoktu ."

"Cok mu aciktin sen 🙌😮😮"

"Senin yüzünden sabah bişey yiyenedim

"Özür dilerim "

Bişey demeden yemeye devam etti. şuan kıtkıktan çıkmış gibi tıkınıyordu  "

Tatlı Çocuk JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin