Jimin ile yola çıktık ben jimin e sorular sorarken o bana her zamanki gibi kısa cevaplar veriyordu
"Annemi nereden tanıyorsun ve benden habersiz neden iltibata giriyorsun? "
"Biz sizin evinizin yanına taşındık ve arkadaşın olarak izin aldım."
Kafamdaki sorularının tamamı cevabını bulamasamda şimdilik yeterliydi .
"Nereye gidiyoruz ?"
"Seorak - san Dağına "
"Neden orası ?"
"Kamp yapacağız"
"Başka yer olamazmıydı ?"
"Hayır "
"Neden ?"
"Arkadaşlarla önceden belirledik çünkü"
"Kalacağımız yer ne olacak ?"
"Kampa gidiyoruz ve çadır bagajda"
"P...."
"Sadece arkana yaslan ve yolculuğun tadını çıkar çünkü çok az yolumuz kaldı."
Ben daha bir şey demeden sözümü kesti. Tam ağzımı tekrar açacaktım ki o fark etmeden kapattım ve dışarıyı izlemeye başladım bir süre sonra bir yerde durduk seli ile jungkook u görünce burda buluşacağımızı anladım hemen arabadan indim ve seli nin yanına gittim jimin arabanın bagajından eşyaları çıkarırken ben seli ile konuşuyordum kook bize tip tip bakmaya başlayınca
"Lütfen jimin 'e yardım eder misin?"
Jung kook hemen jimin in yanına gidip yardım etmeye başladı. Herkes yavaş yavaş gelmeye başladı ve grup tamamlandı.
Herkes kendi çadırlarını kuruyordu .Bizim çadırımızı ise Jimin kuruyordu .Ha herkes kendi sevgilileriyle yatmak istiyorlardı .Bizi de sevgili bildikleri için beraber aynı çadırda yatmak zorundaydık .
Çadırları kurduktan sonra iş bölümü yaptık aramızda.
Jimin ile benim görevim odun toplamaktı.
Ormanının derinliklerine doğru yola koyulduk.
Bulduğumodunları Jimine uzatıyorumdum .Onun eli dolunca kendi elime de koyduktan sonra kamp alanına geri dönmüştük .Hava kararmıştı. Müsait bi yere ateş yaktık . Herkes açıktığını dile getiriyordu.Jin sonunda yemeği pişirmişti açlıktan geberiyordum .
"Jin hyung nerde kaldın ölüyorduk açlıktan ."Jung kook'un bu sözlerinden sonra herkes gülmeye başladı.
Yemeğimizi yedikten sonra çadırlarımıza geçtik .Ben telefonumdan candy crush oynuyordum .Jimin ise müzik dinliyordu. Leveli bir türlü gecemiyordum çok fena sinir olmuştum ."Noldu yüzünün hali ne ?"
Nolmuştu yüzüme ahh doğru sinirden başka bi şekle bürünmüştü.
"Leveli gecemeyince sinir oldumda.."
Jimin yanıma gelip benimle birlikte telefona bakıyordu.
Çok yakınımdaydı. Nefesini boynumda hissetebiliyordum .Onun verdiği talimatları yerine getiriyordum .Sonunda leveli gecmiştim o anki mutlulukla Jiminin üstüne sıcramıştim .Jimin yıkılmıştı ve bende onun üstüne düşmüştüm .Gözlerimi actığımda şok olmuştum çünkü dudaklarımız birleşmişti.
Üzerinden kalkmak istedim ama Jimin bunu engellemişti.Seorak-san Dağı
yorum yapmayi unutmayin