okulu asmak

38 4 0
                                    

Evet jimin bey okula gitmeme engel olmuştu . Bu benim. hem iyi hemde kötü bir haberddi .2.günden okula gitmemek öğretmenler gözünden düşmeme neden olacaktı .Olsun be okulu asıyordum işte .

Jimin tayfasıyla eğlenicektik sanırım .Jimin yanıma gelip elindekileri uzattı.

"Al 10 dk hazır ol lütfen ."

"Tamam da bunlar ne ?"

"Yine Mızmızlanma diye giyecek şeyler aldım sana ."

"Teşekkürler düşünceli adam ."

Sonra göz kırpıp gitti.O her haliyle  mükemmel biri .
Sonra elimdekilere baktım iyi bir tarza sahip .Hemen üstümü değiştirdim. Ah yine mükemmelim

Cidden iyi bir zevke sahipti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cidden iyi bir zevke sahipti .Ona çok minnetarım .Bana böylesine iyi davrandığı için .
Daha sonra aşağı inip Jimin'in yanına gittim .
Kulağına uzanıp
"Teşekkür ederim Jimin"

Dedikten sonra Seli 'nin yanına gittim.

"Merhaba Seli bugün nereye giteceğimiz hakkında bilgiye sahip misin acaba ?

Bana samimi bakışlar attıktan sonra sorumu yanıt vermişti .

"Hmm sanırım  hep beraber tatile çıkacağız "

Ne ciddi mi bu kız .Anlamsız gözlerle Seli'ye bakıyordum..
Hemen Jimin yanına gitip

"Jimin tatile çıkıyomuşuz bana haber vermedin annemin tüm bu olaylardan haberi yok 1 gündür eve gitmiyorum çok fena azar işiticeğim senin yüzünden benim eve gitmeme izin ver lütfen ."

"tamam evine gidelim nasıl olsa annenden izin alacaktım.Hadi gidelim ."

Nasıl bu kadar  cesaretli olabiliyordu .Olacakların farkında değildi sanırım .
Nihayet eve gelmiştik .Hemen arabadan inip zili çaldım .İceriye girdiğimde evde misafir olduğunu anladım .Jiminde iceri girmişti .

"Merhaba anne sende mi buradaydın ."

Ne yani o kadın Jimin 'in annesimiydi. Ben annemin yanına gitip yalanlarımı anlatırken annem sözümü kesip

"Yalan söylemek zorunda değilsin kızım her şeyi biliyorum."

"Nerden öğrendin ?.kızmadın mı bana ?"

"Hayır kızmadım .Yeni komşumuzun oğluyla olduğunu bana kendisi söyledi. Ha bi de onu derste dikizkediğini söyledi. "

Kızarıyordum off bunu söylemek zorundamıydın Jimin .
Jimin olduğu yerden bana sırıtıyordu pis hain

"Anne biz arkadaşlarımızla tatile gideceğiz  ama Yerin istemiyor gibi ."

Annemle Jimin 'in annesi aynı anda

"ne demek istemiyorsun Yerin ?"

Nolu ya ne ara bu kadar kaynaştı bunlar bensiz mi konuştular bunlar ama ne zaman offf

"Anne okul var bide kızarsın diye ben  şey yapmıştımmm"

"Hadi topla eşyalarını okuldan ben izin alırım  Jimini daha fazla üzme  "

Annemin bu  sözleri üzerine Jimin yavru köpek gibi bana bakıyordu  .

"Tamam anne ."

Bavulumu hazırlayıp aşağı indim .Jiminin yanına gitip anneme
"Son kararın demi kızmıcen demi ."

Annem daha fazla durmamı istemiyor gibi bi hali vardı .

"Kızmıyorum Yerin git artık ."

Jimin bavulumu alıp arabanın bagaja koydu bende arabaya binmiştim . ilk defa arkadaşlarla tatile gitiyordum .


diger bolum boomba gibi gelicek
☞☞☜☜☜☜☜☜☜☜☜☜☜☜☞☜☜
.l







Tatlı Çocuk JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin