29 april 2017
Bilden av när pappa, mamma och Kevin bara står där, utan att göra något spökar i mina nattdrömmar. Jag kan inte sova, mängden timmar sömn jag fått de senaste veckorna kan man lätt räkna samman på mina tio fingrar. Och då menar jag riktig sömn, för ofta händer det att Magnus trycker i mig sömntabletter för att sluta grina om nätterna. Och det är just då mardrömmen visar sig, eller minnet rättare sagt.
Minnet av pappas mörka deals med farliga män. Bara för att kunna försörja sin fru och två barn. Men när jag tänker efter så behövde jag inte den jävla iPhone 7 plus jag fick till jul, och Kevin behövde inte en stor och platt tv direkt från affären. Min iPhone 5 räckte långt, jag var stolt över mig själv som jobbat i grannens trädgård och fixat pengar för att köpa den. Men pappa tyckte allt var för lite, han ville sin familj det bästa. Men vad hände med den viljan när Magnus och hans gäng ville få betalt efter ett feldrag i en av deras svarta affärer? Då de förlorat en massa pengar i mycket högre valuta än Sveriges kronor och dessutom nästan blev påkomna av polisen som letat efter dem flera år? Jo, Magnus ville ha mig, en femtonårig tjej som precis börjat första året på gymnasiet. Han ville ha mig som sin fru, och sedan lämna mig till något annat gäng när jag inte längre behövdes.Pappas ögon som tittade rakt in i mina när jag drogs bort; mammas tårar som föll när jag stretade emot de starka männen så jag fick ett slag i huvudet för att lugna mig; Kevins kropp som stod i en skör hållning och klandrade sig själv för att inte kunna stoppa vad som håller på att hända. Och nu är jag här, i en gigantisk villa med Magnus och hans son, utan möjlighet att rymma.
Alla gånger Magnus tagit på mig, tvingat mig till samlag och sedan lämnat mig förstörd, naken och fastbunden gör ont i mig. Jag kan inte sluta känna hans äckliga händer på min kropp, även när han är utomlands och långt bort. Känslan förföljer mig när jag lagar mat, läser eller duschar. Den lämnar mig inte ensam för två sekunder. Och alla de gånger Felix kommit in efter händelsen, knutit upp mina handleder och fötter från sängens ramar och sedan låtit mig gråta ut i hans famn med bara en filt runt min kropp är förnedrande. Jag vill inte leva såhär, olagligt gift med en av Sveriges farligaste män.
Jag vill inte leva om jag blir utsatt för våldtäkt, slag och skrik varje dag, bara för att sedan känna mig som skam. Som en hora. Magnus ryter ofta att jag är det, hans hora. Snälla Gud, rädda mig, om du fortfarande finns vid min sida.
YOU ARE READING
15 år och gift • f.s
FanfictionJuni, som fått sitt namn efter månaden hon är född i drogs in i Sveriges största mörker. Hon var bara 15 år, med en storebror och föräldrar där hemma. Men saker och ting gick snett, hon togs ifrån sin familj och tvingades att gifta sig med en vuxen...