Tanitim

218 5 2
                                    

Merhaba bu benim ilk hikayem ve daha cok yakin bir zamandir hikaye yaziyorum.Begenilirse diger bolumlerinide yazmayi dusunuyorum.Umarim begenirsiniz..

Merhaba benim ismim Demi Lovato.Annem ve babam ben cok kucukken vefat ettiler ve ben 8 yasindan beri cocuk esirgeme kurumuna gidiyorum.Suan 18 yasindayim ve kurtuldum o delikten.Ama simdi ise basimin caresine bakmam gerekiyor.Is arayaracagim, bir evim bile yok!Neyse basladim is aramaya sokaklarda yuruyorum.Bir evin penceresinde hizmetci aranir ilani gordum.Caldim zili, girdim iceriye.Beni genc bir tatli cocuk karsiladi.

-Kimsin?

-Ben ilan icin elmistim.Ismim Demi.

-Iceri gir.

Dedi ve oturduk koltuga.

-Benim ismim Justin.Pek fazla kriterlerim yok.Istedigim herseyi yap yeter.

-Peki.

-Haftada 3000 € veririm ama haftasonu sadece Pazar gunu tatilsin.

-Peki..

-Ise basla, pasta istiyorum al su parayi marketten malzemeleri al.

Dedi ve ayaklarini masanin ustune uzatti.Hemen parayi alip ciktim.Yolda kendi kendime konusuyordum.

Ne kadar kustah birisi.Gerizekali kendini ne zanediyorsa.Terbiyesizz..

Ve konusurken birden birine carptim.

-Ozur dilerim dalmisim.

-Sorun degil merhaba ismim Harry.

Dedi ve elini uzatti.Elini tutup..

-Bende Demi..

Dedim.

-Numaranizi alabilirmiyim?

Dedi cok sasirdim.Ama bu tatli cocugu kirmadim vee..

-Tabiki deyip numarami verdim.

Sonra birbirimize hoscakal dedik ve yanindan uzaklastim.Aman allahim cok tatliydi.Keske Justinde Harry kadar anlayisli birisi olsaydi.Boyle patronla gercekten isim zor..

ZOR AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin