Harry yuzunden kavga ettik :(

127 3 0
                                    

Buda 5. bolum arkadaslar :)

Kapiya bakmam gerekiyordu ama Harry telefondaydi yuzune kapatirsam da ayip olurdu…Telefona dondum…

-Harry birazdan seni ariyacagim.

Deyip Harry”i dinlemeden telefonu kapadim.Kapiyi acmaya utaniyordum.Justini gorursem dunku opusmemiz aklima gelirdi ve…Kapiyi actim.Justin:

-Sen napiyosun kapida agac oldum lavaboda falan miydin?

-Evet lavabodaydim.Ozur dilerim efendim.

-Kahvaltim hazir degil mi?

-Hazir mutfakta efendim.

Dedim ve Justin cok sinirlendi.

-Sence ben kahvaltimi mutfakta mi yaparim Demi?

-Hemen salona kurarim efendim uzgunum.

-Afferim ben salonda bekliyor olucam.

Hic birsey demeden hizli adimlarla mutfaga ciktim.Butun kahvaltiyi salona tasidim.Merdiven inip,cikmaktan ayaklarim yoruldu.Tabi bende cok acikmistim.Son tabagida Justinin yanina getirip,masaya koydum.Acaba gel sende ye dermi?Off sacmalama Demi Justin bunlari bir hizmetciye dermi?Ama dun beni optu.Hic birsey bilmiyordum.Takii Justinin su lafina kadar?

-Mutfakta kendinede kahvalti hazirlayabilirsin.

-Tesekkurler.

Deyip mutfaga ciktim.Kustah diye icimden gine Justine saymaya basladim.Bir an aklima Harry geldi.Bugun Pazar gunuydu ve benim tatil gunumdu.Cikip Harry”le kahvalti yapabilirdim.Telefonum Justini oturdugu odada kalmisti.Hemen indim.Tam telefonumu alicakken..

-Demi bugun tatil gunun ama istersen burdada kalabilirisin.

-Tesekkur ederim bir arkadasimla bulusucam.

Dedim ve tam odadan cikicakken Justin kolumdan tutup..

-Kimmis o arkadas?

Dedi.Dudaklarim dudaklarindan 1cm. uzakligindaydi.Nefesini hissedebiliyordum.Korktum cevap veremedim.Justin kolumu sikiyordu..Bagirarak:

-Birak kolumu!

Dedim.Ben ne yaptim?Patronuma daha ikinci gunden bagirdim.Allah kahretsin!Justin kolumu birakti.

-Neden soruma cevap vermiyorsun?

-Siz tanimazsiniz.

-Iyi peki en gec aksam 8”de evde ol,kapi orda simdi gidebilirsin!

Cok sinirliydi.Korkuyordum.O tatli dudaklardan o kelimeler cikmamaliydi.Hemen cantami alip evden ciktim.Kiminle bulusucam ben simdi.Harry”yi aramadim bile..

ZOR AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin