Perrie ile basim belada!

80 5 3
                                    

Bu ikinci bolumum umarim begenirsiniz :)

Neyse girdim markete aldim pastanin butun malzemelerini.Kasada bir kiz onumu kesti acelesi varmis hemen alip gitmesi lazimmis.

-Kizim cekilsene ya benim siram.

Dedim..

-Sen benim kim oldugumu biliyor musun?

-Yok canim sen benim kim oldugumu biliyormusun?

-Senin gibi eziklerin kim olduklarini bilmem ama ben Justin Bieber”in sevgilisi Perrie.

Dedi ve elini uzatti.Elini itikleyip parayi odeyip ciktim marketten.1 dk. Justin Bieber mi dedi o?!!Patronun sevgilisi yani.Hep onun o pislik suratini gormek zorundayim.Off hersey benim basima gelmek zorundami?  Neyse geldim eve kapiyi caldim.Justin kapiyi acti ve mutfak ust katta diyip koltuguna tekrar yayildi.Mutfaga gittim masanin ustune bana ait bir evinin anahtarini birakmis alip cantama koydum.Basladim pasta yapmaya.Ama ben pasta yapmayi bilmem kii!!Elimden geldigi kadarinca kakaolu bir pasta yapmaya calistim.Mutfak cok dagilmisti.Pastayi bir tabaga koyup merdivenleri inmeye basladim.Justinin yanina geldim ve..

-Buyrun pastaniz.

-Masanin ustune koy,sonrada uyuyabilirisin.

Dedi.Anlamamistim.

-Pardon ama nerde uyuyacagim?

-Burda kalicaksin artik.Bir evin varsada umrumda degil.Cunku sabahlari erkenden kalkarim ve kahvaltim hazir olmazsa cok sinirlenirim.

-Tamam benim odam neresi?

-Benim odamin tam karsisinda.Ust katta yani.

Dedi.

-Peki.

Deyip yanindan ayrildim.Mutfaga gittim.Tam temizlige basliyicagim sirada kapi caldi.Hemen kapiyi actim.Kimi gordum sizce?PERRIE!!

ZOR AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin