Buda 10. bolum :)
Sabah ilk ben uyandim.Bir baktim ki askimin kollarindayim.Fark ettim ve dun geceyi hatirladim.Soyunuktum ortuyu ustume alip giyinmeye gidecektim ama Justin o kadar guzel uyuyorduki usemesini istemezdim.Yatagin altindan hizla cikip Justinin kendine ozel olan banyosuna girdim.Giyindim.Banyo dolabinda belki atlet falan bulurum.Justinin yanina gotururum.Kalkinca giyinir diye dusundum ve dolabi actim.Gordugum tek sey kadin sutyenleriydi..Dolap boydan boyaydi ve sadece bunlar vardi icinde.Kim bilir kac kadinla yatmisti.Yoksa hepsi Perrie’ninmiydi??Butun sutyenleri elime aldim Justin hala uyuyordu hepsini yatagin ortasina koydum ve Justine bir not yazdim.
-Bence senin bana o kadarda ihtiyacin yok.Bu kadinlarla idare edebilirsin!
Diye..Sutyenlerin ortasina notu koydum ve kendime yeni bir bavul hazirladim.Cunku bir onceki bavulum asagida kalmisti yani sabaha kadar kaybolmustu..Ustumu degistirdim cunku uzerimdeki kiyafetlerim Justin gibi kokuyordu.
Peki burdan nereye gidicektim..Kapiyi acmaya cesaret edemiyordum.Harry birdaha benimle asla konusmazdi.Esirgeme kurumunda kalirken bana sadece tek bir akrabamin kaldigini soylemislerdi.Kapiyi cektim ve kuruma gittim.Mudure:
-Vay Demi pek degismissin.Guzellesmissin.
Dedi.Muduremizden nefret ediyordum.Tesekkur bile etmedim.
-Akrabamin numarasini istiyorum.
-Tamam.
Dedi ve numarayi verdi.Disari ciktim telefonum caldi Justin ariyordu.Yuzune kapattim.Mesaj atti.
-Bu sutyenleri hayatimda ilk defa goruyorum.Perrie sana inat olsun diye koymustur bana inan..
Diye..Aldiris etmedim ve akrabami aradim.
-Alo
-Alo merhaba ben Demi.
-Siz Demi hanfendimisiniz?
-Evet.
-Heryerde sizi aradim hanfendi size cok onemli seyler soylemem gerekiyor.
-Lutfen soyleyin.
-Telefonda olmaz saat 2”de cafede bulusalim.
-Peki hangi cafede?
-Size mesaj atarim.Hoscakalin..
-Hoscakalin..
1 dk, sonra mesaj geldi.Saat 2 oldu ve cafeye gitim.Bana el isareti yapti.Yanina gittim.
-Siz benim neyim oluyorsunuz?
Dedim.Cunku 35 yaslarinda gosteriyodu ve erkekti.Dayim yada amcam olabilirmiydi??
-Ben sizin hicbirseyiniz olmuyorum.Sizin tek akrabaniz dedenizdi.Gecen sene vefat etti.
Birden aglamaya basladim.Hayattaki tek akrabamida kaybettmistim..
-Lutfen aglamayin.Gecen seneden beri sizi ariyorum.
-Peki neden?Bu haberi vermek icin mi?
-Hayir dedeniz cok zengin bir beyefendiydi.Bende onun en iyi yardimcisiydim.Butun mirasini tek torunu olan size vermemi istedi.Sonunda sizi buldum ve mirasi size vermek istiyorum.
Dedi cok sasirdim.
-Nasil bir miras bu?Bir ev gibi mi?
-2 ev,3 yali,1 villa,4 Jip ve 2 limuzinden olusan bir miras efendim.
-Ben bunlari kabul edemem.
-Birde kendi sirketinin basina sizin gecmenizi istiyor.Lutfen dedenizin son vasiyatini ezip gecmeyin.Onun icin kabul edin.
-Ama..
-Lutfen..
-Peki.
Dedim butun miraslarin adreslerini ogrendim.Villada kendime bir hayat kurmayi hayal ettim.Sirketinde adresini ogrendim ve yarin baslayacaktim.Bu benim icin bir mucize oldu.Gidecek bir evim bile yokken bunlarin olmasi bir mucize gibiydi.Evime geldim esyalarimi yerlestirdim.Kapi caldi..