İlk Öpücük

66 4 0
                                    

4. Bolum biraz gec geldi bakalim begenicek misiniz.

Tisortunu alip makineye attim.Perrie odasinda muzik dinliyor olan Justin’e asagidan bagiriyordu;

-Askim gorusuruz ben gidiyorum..

Diyee.İlk gunku yorgunlugumu uyuyarak atmak istiyordum.Tam odama giricektimki Justin’in kapisi acik olan odasinda muzik  dinlerken uyuya kaldigini gordum.Tisortunude giymemis usuyucekti.Odasina yavasca girdim ve tam ustunu ortecekken Justin uyandi..

-Seyy..Ben..Cok ozur dilerim.Ben sadece ustunuzu ortecektim.Kotu bir niyetim yoktu gibi bir suru bahane sayarken birden Justin kalkip beni opmeye basladi.Sonra durdu..

-Artik uyu istersen ama yanimda dedi..

Cok saskindim.

-Hayir ben odamda uyurum dedim.

Justin:

-Sana sormadimki benim yanimda uyuyacaksin dedim.

Dedi, korkudan yataga hemen girdim.Justin ustune bir tisort giyip odadan cikti.Sonra geldimi hic birsey hatirlamiyorum,yani ben dun geceyi hatirlamiyorum.Kalktim saat 10 olmus!!Hemen kahvalti hazirlamam lazim.Salonda Justin yoktu ama masanin ustune bir not birakmis.

Spora gidiyorum geldigimden kahvalti hazir olsun.

Yazmis.Gulumsedim.Dunku opusmemizi hatirladim.Yanlis bir sey mi yaptik?Bilmiyordum…Mutfaga ciktim harika bir kahvalti hazirladim.Saat 12 oldu ama Justin hala gelmemisti.Endiseleniyordum.Numarasinida bilmiyordum ki?Birden telefonum caldi.Justinden zannettim ve telefonu elime aldim,actim.

-Alo

-Alo Demi sen misin?

-Evet benimde siz kimsiniz?

-Ben harry tanidin mi?

Dedi ve kapi caldi..

ZOR AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin