5.

106 22 10
                                    

Levizi kapaket e mpire te syve.
Dera po buciste nga te trokiturat.
E gjeti veten te mbytyr ne djerse ne shtrat me veshet e bllokuar. U ngrit, me veshtiresi teksa perpiqej te kontrollonte kembet dhe hapi deren.
Ishte policia.
"Po..." mori fryme.
"Z. More? Duhet te na shoqeroni ne komisariat.
"Mund.. Mund te bej nje dush?" Foli me gjysme zeri. "Nuk ndihem mire."
"Je qull ne djerse, djale." Foli polici. "Cfare ke keshtu?"
"Me prisni gjysme ore ju lutem. Mund te hyni." Ferkoi fytyren.
Mori rroba dhe mbylli veten ne tualet. Teksa u pa ne pasqyre vuri re syte e kuq dhe lekuren e zbehte.. Cfare i kishte ndodhur?
U fut ne dush dhe u la sa per te hequr nga vetja ndjesine e mpirjes. Dreqin, nuk ndihte as duart e veta. U fshi, thau pak floket dhe pasi u vesh iu drejtua per ne dhome.
Mori xhaketen dhe shkoo me policet per ne komisariat. Ne makine pothuaj te tere e degjonim frymemarrjen e tij te rende.
"Ndaloni." Thirri pas disa minutash. "Ndaloni ju lutem."
Pa u hapur mire dera e makines, nxori nga goja tere ushqimin e djeshem.
Nuk permbahej dot, ishte sikur stomaku i tij i kishte shpallur lufte per te dale jashte. Po dridhej i teri.
Nje polic i tha disa farcoleta dhe u fshi aq sa mundej.
"Ta cojme ne spital? S'duket mire fare." Foli komisari.
E futen ne makine dhe aty kapitulloi perseri per ne gjume.
Kur e zgjuan ishte i shtrire ne nje shtrat te bardhe me gypa neper njerin krah. I kishin marre gjak.
"Michael More." Iu afrua komisari. "Mendon se droga do te te sjelli ndonje te mire?
"Cfare po thoni?" Ferkoi ballin. "Une as qe e konsumoj drogen.
"Ne gjakun tuaj u dallua prezence heroine. Ne sasi te larte, madje."
"Une nuk i perdor drogat. Me siguri ma ka dhene ajo!"
"Ajo kush?" Mblodhi vetullat komisari.
"Armelle, a si quhej! Me ka futur aparate neper veshe dhe me kontrollon ne cdo hap."
Komisari u pa sy me sy me policin qe qendronte tek dera.
"Cfare pamje ka kjo Armelle? Keni lidhje me te?"
"Jo, si ia di fytyren. Nuk e shfaq asnjehere. Ajo eshte si fantazem!"
"More, kjo eshte nje ceshtje serioze - nese po perpiqeni te beni ndonje shaka-
"Mendoi se po tallem?" I pa ai me syte e shqyer. "Dje me tha se ka njerez qe duan te me vrasin! Kontrolloni veshet e mi, me kontrolloni shtepine. Jam i sigurt qe do gjeni dicka."
"Une kam ardhur ketu per ceshtjen e ish rektorit tuaj. Ishit ju qe e gjetet dosjen e tij."
"Dosjen? Jo, nuk isha une. Nuk kam lidhje me kete."
"More. Ju lutem."
"Cfare duhet te bej qe te me besoni?" Tundi koken.
"Ne duam vetem te dime nga e keni gjetur ate dosje. Brenda saj kishte materiale qe mund te gjenden vetem ne arkivat tona. E kuptojme se keni dashur te na ndihmoni duke kapur nje njeri aq te rrezikshem, por-
"O Zot mjaft! Nuk di as per cfare po flisni. Nuk kam qene une."
Komisari psheretiu thelle.
"Me siguri ka qene ajo. Po me fut ne kurth, po ma hedh fajin mua."
"Keni lajthitur juve apo ju ben droga keshtu?" E pyeti komisari.
"E marrte dreqi, une nuk them me asnje fjale." Kryqezoi krahet. "Me coni ne shtepi."
"Shtepia juaj eshte nen inspektim." e informoi polici.
"Ah mire. Me therrisni kur te gjeni ndonje gje."
"Kemi gjetur." Vazhdoi ai. "E paskeni vezhguar rektorin tuaj per nje kohe mjaft te gjate."
"Po talleni me mua?"
"Z. More, na thoni te verteten."
"Kjo eshte e verteta!" Bertiti Michael.
"Merrni veten. Per arsye sigurie do t'ju vendosim nje polic." Ia ktheu.
Michael tundi koken.
Komisari dhe shoqeruesi i tij dolen nga dhoma duke e lene fillikat.
"Do ma paguash Armelle." Tha nder dhembe. "E di qe po me degjon."
Pa rrobat ne nje karrige ne anen tjeter te dhomes dhe pa u menduar dy here hoqi gypat nga krahet me force dhe u ngrit ne kembe.
U vesh me shpejtesi dhe hapi dritaren; ishte kat i trete.
Hodhi kemben e majte, me pas te djathten dhe u mbeshtet ne bordure.
"Cfare dreqin po ben me veten, Michael?"
Nje force e papritur e terhoqi brenda ne dhome perseri.
Nje burre, i veshur si doktor dhe i tmerruar u shfaq para tij.
"Doktor, jeni problemi i fundit qe dua te kem tani."
"Vish rroben siper." I foli me ze te trembur, "Dhe hip mbi karrigen me rrota."
Beri sic i tha.
Dolen nga dhoma dhe u ndeshen me policin.
"Po e coj per disa analiza te tjera."
"Mire." Tha polici dyshues dhe i pa gjersa i humben nga syte.

Nje infermiere me fytyren pothuaj krejtesisht te mbuluar doli para tyre dhe ia mori karrigen me rrota na duart. Filloi ta drejtonte me shpejtesi pa i thene gjysme fjale.
"Hej qetesohu." I foli Michael per nje moment. "Do te me rrezosh."
"Mbylle h*lene, Michael." Degjoi ai zerin qe i fuste te dridhurat prej 6 muajsh.
"Ti..." u kthye ai ta shikonte por hengri nje shpulle te forte.
"Me ka ardhur ne maje te hundes duke te te mbrojtur ty. Kjo eshte here e fundit, shko vdis para se te te vras me duart e mia."
E nxori nga dalja e emergjences.
"Merr shkallet." I foli per here te fundit dhe perplasi deren e madhe.
Me ta hequr rroben e spitalit, Michael i zuri shkallet si vetetime dhe doli jashte nderteses. Ku dreqin te shkonte tani?
Nuk kishte as para ne xhep, as celular madje. Policia i kishte marre cdo gje.

GHOST [Shqip]Where stories live. Discover now