Her aşkta bence tek bir amaç vardır, O da "Biz" kelimesini söyleyebilmek sanırım. İki farklı kişi tek olabilmek ister, ortak bir kişilik. Her insan için de biz kelimesi farklıdır, ben bunu anladım, aklımda ki "biz"in ne kadar farklı olduğunu gördüm.
Her erkek için "biz" kelimesi aslında erkek tarafına biraz daha ağır basan bir terazi gibidir. Ne de olsa erkeğiz, kitabımız bile var, kurallar kitabı. Kızlarında gizemli asla anlaşılamayan yönleri de işin içine girince "biz" kelimesini bulabilmek gerçekten imkânsızlaşıyor. Bazıları egolarına, bazıları kibirlerine, bazıları kendi kişiliğini bilmiyor ki ortak bir şeyler nasıl çıkartsın, başarısızlık kaçınılmaz oluyor, bazıları "biz" i sadece sanmakla yetiniyor, o yüzden olsa gerek aşk gibi bir kusursuzluğu hayatları boyunca sayısını hatırlayamayacak kadar çok yaşarlar. En ufak sıcaklığı aşk ile "biz" ile sürdürürler, sonunda da hayal kırıklığı yaşarlar.
Benim için de "biz" i tatmak biraz zaman aldı. Dedim ya biz erkeklerin kitabı vardır. Bende bu kitaptan esinlenmiş olsam gerek bir bayan ile bir araya geldiğimde hesabı her zaman ben ödemek isterim, genelde de her zaman başarırım.
İlk buluşmada yine hesap ödemek istediğimde sadece gözlerime bakan bir çift göz görmek bana yaşayacağım gerçeği anlatır gibiydi. Ve ağızdan çıkan tek bir kelime "peki". Ben kendi istediğim gibi yaptım, o da kendi istediği yerlere gitmek istedi. Öyle anlaştık, ama O zengindi, ben ise normal halde biriydim. Her gittiğimiz yerde fazla durmadı, her hesabı da bana bıraktı. Ta ki benim imkânım kalmayana kadar, o güzel gün bir anda benim için ızdıraba dönüşmüştü.
Ve yine gözlerimin içine bakan bir çift göz ve bu sefer bana çok şey anlatan sözler;"Ne ben senin hayatına uyum sağlayabilirim, ne de sen benimkine; ama orta noktada kendimize yeni bir hayat yaratabiliriz, "biz'im hayatımızı".
Artık her şeyi biz olarak yapıyoruz, ne kıskançlığımıza yeniliyoruz, ne de yaptığımız hataların hesabını soruyoruz, çünkü artık her şey bizim. Biz sadece kendimizi sorguluyoruz ve biz bu yüzden mutluyuz, her ne kadar bir hayal olsa da...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biz'im Hayatımız
Teen FictionKalp dediğin atıyor zaten. Marifet ritmi değiştirebilende... Öyle biriyle karşılaşırsın ki, ilk görüşte aşık olursun. Zamanla ilk görüşte aşık olduğun değil, her görüşte aşık olduğun insan haline gelir. O kişiyi her gördüğünde kalbinin ritmi değişir...