Yazmak mıydı rahatlatan yoksa seni konuşmadan dinleyen birinin olduğunu varsaymak mı? Size de oluyor değil mi? Sadece haklısın diyerek dinleyen birini karşında istemek. Ne kadar soru soruyorsun diyeceksiniz. Ama sormadan da cevap alamazsın ki ve hayatta hep bir cevap ararsın. Hatta bazen soru sormadan bile aradığın cevaplar olur. Bir cevap bulamayınca da çok üzülürsün. Hata aramaya başlarsın. Kendinde, ailende, arkadaşlarında, bazen yoldan geçen birinde, hatta bir türlü gelmeyen o dolmuşta bile. Hatayı çevrende bulduysan sorun en azından senin için yok. Eğer ki kendinde bulduysan yandın demektir. Düzeltmek yerine bunalıma girersin. Bitmek bilmez bir bunalım başlar. En küçük şeylerde bile kendine kızarsın. Bazen suç sende değildir ama hayır senin illa ki onda da bir payın vardır. Kabul ettirirsin bunu kendine. Her engelde düşersin artık ve soru sormayı unutursun. Nasıl olsa hata sendedir. Artık sormadan cevaplar ararsın sende herkes gibi. Ama bulamazsın ki. Nerde ararsan ara, nasıl ararsan ara sormadan cevap alamazsın. Hadi siz bugün sorarak başlayın. Tabikide ilk kendinizden başlayın. Bugün neden ağladın? Neden hiç kitap okumadın? Neden maçı kaybettin? Neden annen sana kızdı? Peki bugün neden hiç soru sormadın? Sor dostum sor. Utanma, sıkılma, hatayı kendinde arama.Sor ki cevap bulasın, sor ki derdine derman bulasın, sor ki sen iyi olasın ve iyi olanı da yapasın. Cevabını duymaktan korktuğun sorular da olabilir. Ama biliyor musun? En çok da o soruları sormalısın. Duyamadığın cevapların merak içinde seni yiyip bitirmesine izin verme. Hadi sor. İstediğine sor, istersen bana sor, istersen seni duyamayacak birine sor. Belki duyan olur onu sen bilemezsin. Ama cevabını mutlaka öğrenirsin. Evet bak bende sormuştum. Yazmakmış rahatlatan haklısın diye duymadanda olurmuş. Ben duymuyorum ama sizin bol sorulu günleriniz olsun. Olsun mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biz'im Hayatımız
Teen FictionKalp dediğin atıyor zaten. Marifet ritmi değiştirebilende... Öyle biriyle karşılaşırsın ki, ilk görüşte aşık olursun. Zamanla ilk görüşte aşık olduğun değil, her görüşte aşık olduğun insan haline gelir. O kişiyi her gördüğünde kalbinin ritmi değişir...