O gün aylardır telefon ve bilgisayar ile uzaktan konuştuğu çocukla buluşmak için hazırlanıyordu. Çok heyecanlıydı. Aslında birbirlerini liseden beri tanıyorlardı ama hiç kendilerini birbirlerine bu kadar yakın hissetmemişlerdi. Yıllar sonra konuşup sonrasında da buluşmak bu yüzden daha çok heyecanlanmasına sebep oluyordu. Güzel gözükmek ve onu etkilemek istiyordu. Üzerine gri, uzun, çok kalın kumaşı olmayan ve spor kesim ceketini giydi. Altına her zamanki gibi lacivert dar kesim pantolonunu giydi. Bu pantolonu giymeyi seviyordu çünkü onu olduğundan ince gösteriyordu. Üstüne de yeni aldığı krem rengi kazağını geçirdi. Saçlarını taradı, maskarasını ve kalemini çektikten sonra annesinin yanına evin salonuna doğru ilerledi. O akşam komşusunun küçük kızının doğum günü olduğu için ona hediye almaya gidecekti. Tabi asıl amacı bu değildi. Ancak annesinden bu şekilde izin alarak dışarı çıkarsa daha iyi olacağını düşündü. Bir erkekle görüşeceğini söyleseydi annesinin izin vermeyebileceğini düşünüp bunu söylemeye çekinmişti. Turuncu botlarını giyerken komşusunun küçük kızı onlara geldi ve 'Ne kadar güzel olmuşsun abla.' dedi. Küçük kız ablasına özeniyordu onun gibi olmak istiyordu. Bu durum onun çok hoşuna gidiyordu. Biri tarafından idol olarak görülmek onu onurlandırıyordu. Kız yola çıktı hava biraz soğuktu malum şubat ayı soğuk geçer. Dolmuş durağında biraz bekledikten sonra sıcak dolmuş ile yola koyuldu. Yol yarım saat sürdü. Halbuki gittiği yer 7 kilometre uzaklıktaydı ama dolmuş şoförleri benzinden tasarruf edebilmek için çok yavaş gidiyorlardı. Bu yüzden yol her seferinde yarım saat sürüyordu. Dolmuştan indikten sonra şehrin merkezinde dükkanların olduğu uzun bir sokağa doğru yürümeye başladı. Oradaki bir oyuncakçıya girdi. Oyuncakçının sahibi tatlı, samimi bir gülüşle kızı karşıladı.
'Nasıl yardımcı olabilirim.' diye kıza sordu.
'Şu an aklımda bir şey yok biraz oyuncaklara baktıktan sonra karar vereceğim.' dedi kız.
Rafta duran krem renkte tüyleri olan pembe ve yeşil renklerini içeren elbiseli bir köpek dikkatini çekti ve onu alıp kasaya doğru ilerledi. Tam parasını ödediği sırada buluşacağı çocuk oyuncakçının kapısında belirmişti. Kız orada olduğunu hediye alması gerektiğini çocuğa mesaj atmıştı. Çocuğun oraya gelebileceğini tahmin etmesine rağmen onu kapıda görünce içinde o kadar büyük bir duygu dalgası kabardı ki o da bu duruma şaşırdı. Sanki kalbinin göğüs kafesinin içinde patlayacakmış gibi olduğunu hissetti. Kız kapıya doğru giderken gülümsüyordu. Birbirlerine sarıldılar ve nasıl olduklarını sordular. Çocuk araba ile gelmişti. Arabaya bindiler ve deniz kenarında bir yere gittiler. Hava soğuk olduğu için arabada oturdular bir yandan denizin güzelliğini izlerken bir yandan da konuşmaya başladılar. İlk buluşma olduğu için birbirlerinden çekiniyorlardı.
Kız 'Nasıl oldu da böyle duygular besledik birbirimize gerçekten garip geliyor.' dedi.
Bunu söylemesinin nedeni aynı lisede okudukları zamanda birbirleriyle pek konuşmadıklarını hatırladığı içindi.
Çocuk 'Ben seni o zamanlarda beğeniyordum ama sen beni görmüyordun.' dedi.
Kız 'Sen çok serseri idin.' dedi ve gülmeye başladılar.
Sonra arabada bir sessizlik oldu. Birbirlerine sarıldılar ve kafalarını birbirlerinin omuzlarından çekerken ikisininde gözü birbirlerinin dudaklarına kaydı. Sonra öpüşmeye başladılar. Kızın sanki ayaklarının altından yer çekilmişti. Rahatlama ve boşlukta süzülme hissi bütün vücudunu kapladı. Bütün vücudu istemsizce hareket ediyordu sanki. Bitince biraz utanmıştı. İkisinin de suratında şapşal bir gülümseme vardı. İkisi de denize bakıyor ve hiçbir şey söylemiyorlardı. Sonra birbirlerine bakıp gülmeye başladılar. Çocuk kızın elini tuttu ve dudaklarına götürdü. Kız eve dönmek hiç istemiyordu ama dönmek zorundaydı. Saatine baktı ve beş olduğunu görünce eve dönmesi gerektiğini söyledi. Çocuk eve bırakabileceğini söyledi ama kız istemedi tanıdık birinin görüp ailesine söylemesini istemiyordu. Bu yüzden dolmuş durağına bırakmasını istedi. Dolmuşa bindikten sonra arabada konuştuklarını ve öpüşmelerini hayal ederken yüzünde komik bir gülümseme beliriyordu. Eve varınca annesine hediyeyi gösterdi annesi çok beğendi, komşusunun küçük kızı da hediyesine bayıldı ve elinden düşürmedi. Çocukla buluştuktan sonra günün geri kalanında kendini çok mutlu hissediyordu. Bütün gece öpüşürken oluşan duyguyu hissetmek için öpüşmelerini gözünde canlandırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Buluşma
RomanceGenç bir kadının telefon ve internet ile görüşüp konuştuğu liseden eski bir arkadaşı olan erkeğe ilk buluşmalarında hissettiği duyguları ve geçirdikleri güzel günü içermektedir.