Really!?

13.8K 410 18
                                    

BUM.....Idiot, hlupák, magor, debil...Tieto slová sa mi hneď premietú hlavou keď do mňa vrazí nejaký chalan - no chalan ako chalan.

Tepláky mu išli už spadnúť , tričko mal dosť priliehavé a tá náušnica v uchu sa tiež nedala prehliadnuť , slúchadlá v ušiach okuliare na očiach iphone 6 v ruke a ide si ako pán . No najviac ma prekvapila jeho tvár....

,,Ty krava dávaj si pozor na cestu "
A v tej chvíli mu spadli okuliare a .... pozrel sa na mňa ... Sedela som tam ... a usmievala som sa ako totálna hlupaňa .

,,Pozrime sa Elise sa páči Theo ! " ozval sa otrasný smiech Courtney .

,,Nepáči.. Len do mňa narazil.." povedala som na svoju obranu .

,, Ja ?! .. sa pozri na seba aká si šmatľavá " všetci sa smiali a mne bolo do plaču. Z tohto trapasu ma vyslobodil zvonček . Všetci sme utekali na hodinu, pre mňa to bola Angličtina.

Sadla som si na svoje zvyčajné miesto v prvej lavici keď prišla učiteľka ,, Dobrý deň žiaci chcela by som vám predstaviť vášho nového spolužiaka Thea Bastona ! "

OMG to je ten debil z rána ...

,, Theo sadni si k Elisabeth ." Tá učka sa zbláznila ... JA mám sedieť s tým idiotom ? To si zo mňa niekto robí srandu. Ja s ním nemienim sedieť.

Asi je neskoro.

Ten debil si sadol - nie nie nie minútku - ľahol na lavicu ( tak, to je lepšie) . Ani veci si nevytiahol. Kebyže to urobím ja tak mi to nie lenže neprejde, ale ešte aj zavolajú mojich rodičov, že som sa ,pohoršila'.

Pozrela som sa na učiteľku pohľadom ,To som tu jediná kto si všimol, že môj spolusediaci spí?' , no učka len ďalej vysvetľuje novú latku. Pf. Jasné, zrejme tento, tento, TENTO bude nový kráľ školy, keďže má zrejme bohatých rodičov. Ak sponzoruje školu tak je jasné, že učiteľky ho budú milovať.

Dobre, priznávam, ani moji rodičia nie sú práve najchudobnejší. Práve naopak. Sme celkom vplyvná rodina, lenže ja som musela byť vždy tá, ktorá sa nielenže slušné správala ale musela som mať aj samé jednotky od hora-dole. Keď sa niečo stalo, niesla som za to zodpovednosť ja. VŽDY len ja.

Po dobrých dvadsiatich minútach sa pán dokonalý narovnal a venoval výkladu učiteľky. Uhm, takže chlapec sa už vyspal. Ďalej som to neriešila a oči premiestnila radšej na učku - nemienim mať problémy.

Dlho mi to však nevydržalo, pretože mi pohľad stále behal k nemu.

Neskôr som si všimla, že si ma prezerá aj on. Neviem prečo, ale zarýva do mňa ten svoj modrý pohľad. Začína mi to vadiť, stále ten horúci pohľad na sebe cítim.

Nakoniec otvoril hubu a (myslela som si že povie niečo pekné alebo nejakú pochvalu) a : ,,Čau bifľoška, nechce sa ti spraviť mi domku.'' Grhhh. Really? Really? .... toto snáď nemyslí vážne .... ja asi zomriem. ,,Nie, sorry kámo, akože to nevieš ''bifľošky'' druhým domky nerobia."

A potom vyslovil tie slová: ,,Vyzeráš dobre." Skoro som zomrela .... úplne som od úžasu vzlietla, ale potom, potom som si uvedomila, že to je ten odporný idiotský sukničkár, ktorý ma ráno ,,zrazil." Achh. Tak ,ale predsa len keď vás pochváli chalan tak je to milé.

,,Bohužiaľ to sa o tebe povedať nedá. " Áno, aj ty si nádherný ozvalo sa moje svedomie. Zrejme sa zbláznilo, no jedna maličká časť súhlasí.

Bože čo to trepem.

Však počkaj. Nech sa chudák potrápi..Veď ja mu ukážem. ,,A k tomu všetkému ti smrdí z huby. " Vyvalí na mňa oči a konečne sklapne. V duchu si zatlieskam.

Po skončení školy idem s Peag na bubletea..a koho tam nestretneme ? Thea a Courtney ... Dosť rýchlo si našiel babu a ešte k tomu plastovú kravu, ktorá ma na ksichte viac ,mejkapu' ako omietka na stene.

A potom ..... Ma pozdravil! On ma fakt pozdravil....Ach Ježiš...

,,Ahoj bifľoška! ''

Ja už nie som normálna, teším sa ako malé decko kvôli tomu, že ma pozdravil navyše ma oslovil ako bifloška. Zrejme by som mala vyhľadať odbornú pomoc.

,,Uh, čau!'' ozvala som sa nakoniec. Predsalen, hľadieť na neho ako na iphone 7 vo výklade tiež nie je Bohvie čo.

,, Ale, ale. Takže šprtky sa vybrali nakupovať. No to je mi novinka. A vy aj viete čo letí? Určite nie tie - no, dajme tomu - rohožky nie. A ty Peeč, či ako sa to voláš? Ten chleba čo máš na sebe, úprimne tiež nie je najchutnejší.'' ozvala sa barbie.

Však jasné musela si rypnúť, to by nebol jej stereotyp dňa. No čo ma prekvapilo najviac bola reakcia Thea. Myslela som si, že si nás zastane, lenže potom mi došlo, že je to ten ,idiotský sukničkár' a už mi jeho smiech nepripadal taký hrozný.

Ani som si nevšimla, že moja kamarátka kypí od zlosti. Všimla som si to až keď celá červená pristúpila bližšie ku Courtney.

,,Len aby ti bolo jasné. Možno celý deň netrávím pozeranín módnych trendov s vyživovacím nápojom a nejakými žbrndami na chudnutie, takže po pravde - nie neviem čo letí - ale viem čo neletí. Plast ktorý tvorí 75% tvojho organizmu. Toľko omietky som ešte pokope nevidela.'' na konci svojho predslovu sa ešte nezabudla pekne zaškeriť.

Vybrala sa preč a ja som ju len nasledovala. Neunikli mi ale vyvalené oči barbie a smiech Thea, ktorý zrejme pochopil, že s Peage sa nemá zahrávať.

Tak toto bude ešte dobré.

Prvýkrát v živote súhlasím s mojím podvedomím.

************************************

Takže je tu prvá časť môjho prvého príbehu. Neviem či sa Vám to bude páčiť ( je to však môj prvý príbeh tak dúfam, že to pochopíte), no poteší ma votes a komenty. Časti budú vychádzať každý deň - ak by som dopredu vedela, že časť nepridám dám Vám vedieť. Je tu však šanca, že prekvapím a časť pridám skôr - ak budú votes a komenty 👑 Za gramatické chyby sa ospravedlňujem. 😘

Selfie_bff

Never let me goWhere stories live. Discover now