Temnota

3.6K 159 8
                                    

Okamžite som sa odtrhla od Lucasa.

Tak jeho som tu naozaj nečakala....

Vážne?!

,,T-T-The-e-o. Čo tu robíš?!" Spýtala som sa ho ešte stále v šoku.

,,Ja?! Ja som šiel k tebe domov ale tvoja sestra mi povedala, že si išla s niekým iným. Tak som sa šiel prejsť. Ale ako vidím som tu navyše." Povedal to s nenávisťou v hlase. Ak som to správne pochopila tak posledné slová neboli venované mne. Bolo vidieť, že je naštvaný. A poriadne.

Nehovor.

Drž hubu!

,,Som tu navyše, že?!"

,,Áno." Zakričal Lucas a ja som v tej chvíli zakričala ,,Nie."

Hah.

Drž hubu!

Theo sa uchechtol.

,,Lucas môžem sa s tebou na chvíľu porozprávať?" Povedal a prebodával ho pohľadom.

,,Ehm. Dobre." Lucas sa zdvihol a spolu s Theom sa vzdialili. Nemala by som počúvaj cudzie rozhovory ale na stopro sa bavia aj o mne. A to počuť potrebujem.

Ani sa ti nečudujem.

Sakra ti hovorím, že ak nebudeš držať hubu napchám ti lyžičku do zadku a vyberiem ju papuľou!!!

To chcem vidieť ako to urobíš sama sebe.

DRŽ HUBU!!!

Ok. Ukľudni sa.

Postavila som sa z deky a zamierila ich hľadať. Po piatich minútach som ich konečne našla a začala odpočúvanie.

,,.....jasné, tak ty nevieš?! Ja sa za ňou trepem a ty sa tu zatiaľ s ňou olizuješ!" Kričal nahnevaný Theo.

,,Tak len aby ti bolo jasné, neolizovali sme sa. Bola to len jedna pusa."

,,Uhm. Jasné len jedna pusa."

,,Akože Theo iróniu ovládaš dokonalo."

,,Mal som dobrého učiteľa." Smial sa Theo.

,,Choď do riti a daj jej už konečne pokoj."

,,Na to zabudni. Len cez moju mŕtvolu."

,,To sa dá uskutočniť."

,,Čo s ňou máš Lucas?! Lebo si fakt neviem predstaviť, že ty by si bol schopný milovať nejaké dievča. Vždy ich máš len na sex."

,,Hovorí ten, ktorý mal v živote len jeden normálny vzťah a tá baba to nakoniec s tebou nevydržala a radšej spáchala samovraždu." A toto zrejme Lucas hovoriť nemal.

Theova päsť pristála na jeho tvári. Lucas sa uchechtol a vrátil mu úder. Zalapala som po dychu. Nemôžem medzi nich vtrhnúť, neviem ako by spracovali zistenie, že som ich počúvala.

Theo akurát teraz kopol Lucasa do brucha načo sa Lucas inštinktívne zohol s rukami na bruchu. Rýchlo sa však rozbehol a jeho päsť skončila na Theovej tvári. Rozťal mu peru. Theo neváhal a Lucasovi úder vrátil. Už som ani nevnímala ich údery - nestíhala som ich sledovať. Spamätala som sa až vtedy keď Theo ležal na zemi v bolestiach a Lucas mu šiel vraziť ďalšiu ranu.

Z krikom sa vtrhla priamo medzi nich, no to som robiť nemala. Lucas nedokázal ubrzdiť ranu a tak jeho ruka pristála na mojom bruchu. Automaticky som sa zohla s plačom na zem.

Chvíľu im trvalo kým pochopili, že mi vlastne Lucas naozaj ublížil. Nedokázala som nabrať dych. Bolelo ma brucho. Zahmlievalo sa mi pred očami. Hučalo mi v ušiach. Nedokázala som rozoznať jednotlivé hlasy.

Never let me goWhere stories live. Discover now