Takže chcem vám oznámiť, že zajtra cestujem na lyžiarsky výcvik a tak som sa rozhodla, že časti budem týchto päť dní pridávať každý deň. Ak budú votes a komenty. Tak tu je ďalšia časť. Užite si ju.😍😍😍
************************************
Pohľad Elizabeth
O mesiac neskôr
Hrôza.
Toto slovo presne vystihuje mesiac, ktorý som prežila len s pomocou mojich priateľov, rodičov a mojich súrodencov. Hlavne Jasona. To, že tu bol mi veľmi pomohlo. K nemu som mala z rodiny najbližší vzťah. Keď sa mi zdal zlý sen, prvý rozchod s chlapcom, hádka z kamarátmi - vždy som šla za ním. Nie za mamou, nie za sestrou, nie za otcom - ale za ním.
A ešte niečo.
S Theom sa vôbec nebavím.
Akože fakt vôbec.
Úplne sa ignorujeme. Teda aspoň ja jeho. Plní si všetko čo som mu povedala. Nerozpráva sa so mnou, nezdraví ma, nekontaktujte ma, no pohľadom zabrániť zrejme nedokáže.
Párkrát som ho nachytala ako sa na mňa pozerá. Prvý deň som ani ja nedokázala pohľadom zabrániť, no postupom času som ho začala ignorovať úplne.
Bolí to.
Keď sa na neho pozriem.
Preto ho ignorujem.Bohužiaľ, dokážem to len v škole. Po nociach sa utápam v plači, neviem sa na nič sústredediť, rodičom sa strácam pred očami a čo je najhoršie zo všetkého - snažím na neho zabudnúť.
Vytláčam ho zo svojej hlavy všetkými možnými spôsobmi no nič nefunguje. Stále je tam - či sa mi to páči alebo nie.
Vyskúšala som všetky môžné stratégie no on nie a nie z tej hlavy vypadnúť. Celý mesiac som mimo. Z rodičmi sa nebavím, sestru si nevšímam a Peage s Leilom už so mnou stratili trpezlivosť.
Stále su to moji priatelia ale je to iné. Mňa nič iné ako Theo nezaujíma.
Už na neho sakra zabudni. Nevidíš ako sa ničíš?!
Nemôžem za to. Nedokážem ho dostať z hlavy. Aj keby ai do nej panvicou šľahnem.
Ublížil ti a ty ho ešte stále miluješ. Niekedy mám pocit, že si fakt zrelá do blázinca. Už sa so mnou ani nehádaš!
Nemilujem ho!
Hovor si čo chceš, ale klameš samu seba.
***
,,A dosť!'' Dopadla na stôl Leilova ruka.
Až ma trhlo.
,,Toto už prekonalo všetky zákony normálnosti. Elisa ak sa nepozbieraš tak ťa dám zavrieť do blázinca!" Kričal Leilo - bol poriadne vytočený.
No dobre tak teda od začiatku.
Sedela som na gauči a rozprávala som sa s Peage - teda ona sa rozprávala so mnou - ja som mala jednoslovné odpovede typy ,Áno' ,Nie' a ,Hmm' .
Po namáhavej hodine a pol to nakoniec vzdala a zavolala Leilovi. Prišiel do desiatich minút a momentálne po mne zase niečo jačí.....
To vám za ten mesiac ešte nedošlo, že vás absolútne nepočúvam?!
,,...stále si zavretá vo vnútri, nevnímaš, nechodíš s nami von, rodičia majú s teba strašnú depresiu, tvoja sestra je na pokraji zrútenia, pretože ťa nikdy takúto nevidela, učiteľom nedochádza čo sa s tebou dej....Do pi*e Elisa počúvaj ma!" Zase šľahol rukou po stole.
YOU ARE READING
Never let me go
RomanceElisabeth Smith je dievča, ktorému nič nechýba. Je bohatá, milá, priateľská a navyše sa aj dobre učí. Živí príklad dokonalosti. Theo Banson je pravý opak - zlý chlapec, známy ako sukničkár, ktorý nepozná otázku na ktorú by nevedel odpovedať. Čo sa s...