Theo? Lucas?

3.3K 164 9
                                    

Elisabeth:

,,Kto si?!"

Spýtala som sa.

Bol divné, keď ma hneď objal a chcel chytiť za ruku.....bola som v šoku. Keď počul moje slová jeho úsmev sa mu vytratil. Ostal stáť ako zarezaný.

Neviem kto to bol, ale viem, že ma má rád - veľmi - inak by ma asi tak nevítal.

Nevyzeral zle, práve naopak. Vyzeral ako Bad Boy. Obliekal sa pekne. Vyzerá, že je bohatý, samé značkové veci. Drahé hodinky, iphone....Neviem čo si mám o ňom myslieť.

Zrazu sa ozval Meth.

,,Tak chalani, asi ste zistili prečo som vám to nechcel povedať."

,,Ale... Ale to nie je možné." povedal ten chalan. Zavrel oči, vyzeral nazúrene. Dal ruku v päsť a vykríkol.

,,Je to tvoja vina!" hodil sa na toho druhého chalana - asi Lucasa, či kto to je a vrazil mu jednu medzi oči.

Nevedela som o čo sa jedná. Prečo je to jeho vina? A čo je vlastne je jeho vina? Súvisí to so mnou? Alebo nie? Nevedela som nič.

,,Nie Theo! To ona sa tam hodila, nemôžem za to, bola to nehoda!" kričal Lucas a snažil sa zastaviť toho chalana. Meth chytil asi Thea a oprel ho o stenu aby sa nemohol hýbať.

Z vystrašením som sledovala túto hádku. Vedela som, že sa jedná o mňa, keďže Lucas spomenul dievča. Aká nehoda? Kde som sa hodila? Pre Boha čo sa deje?

Theo sa vytrhol s Methovho zajatia a rozbehol sa zase k Lucasovi.

,,Stooop!!" zajačala som. Theo sa zastavil a všetci sa pozreli na mňa.

,,Chcem vedieť o čo tu ide! Hádate sa len tak bezdôvodne - tu!" kričala som na nich.

,,Prepáč." obaja sa ospravedlnili.

,,Takže chcem vás lepšie spoznať. Vyzerá to tak, že vy mňa poznáte až príliš dobre. Povedzte mi o vás všetko. Začne Theo."

Povedal mi všetko o ňom - koľko má rokov, kde chodí do školy......Ale súkromné veci som nechcela vedieť aj keď hovoril, že mi ich povedal už veľa len si neviem spomenúť. Aj tak to vedieť nechcem. Aspoň zatiaľ.

,,Teraz Lucas." povedala som.

Povedal mi o tom istom.

Vyzerali ako fajn chalani. Theo vyzeral taký neupravený. Bol to proste Bad Boy bolo to vidieť na prvý pohľad. V škole sa mu ani moc nedarí. Je to úplný opak Lucasa. Lucas je dokonalosť sama. Nemá žiadnej chyby a v škole sa mu darí.

Nakoniec som im položila jednu veľmi dôležitú otázku: ,,Chodím s niektorím z vás?"

,,Nie, vlastne ani nevieme, mi ťa máme veľmi radi a dá sa povedať, že o teba bojujeme." povedal Lucas.

,,Aha takže teraz keď som v nemocnici som Vám to ešte sťažila, takže začíname odznova, musíte sa snažiť."
uškrnula sa.

Z úsmevom som povedala: ,,A teraz mám pre vás veľmi dôležitú úlohu, neviem koľko sa tu zdržím ale nechcem tu byť a strašne sa tu nudím.
Potrebujem aby ste šli ku mne domov a doniesli mi Macbook, môj iphone a nabíjačky. Ešte mi doneste plný balík fliaš minerálky, som strašne smädná.
A ešte potrebujem peniaze, lebo je tu bufet aby som nebola hladná. A po ceste mi choďte kúpiť do mekáču hranolky a kuracie nugetky. A ešte jednu vec poprosím si kávu so Starbacksu. To je asi všetko." Usmiala som sa zatiaľ čo si to Theo zapisoval.

,,Okej" usmiali sa a odchádzali.

,,Ešte počkať, keď pídete ku mne domov tak povedzte mame že vás posielam ja, nech vás pustí do mojej izby."

Never let me goWhere stories live. Discover now