Skvelý deň + kino

8.2K 312 17
                                    

Keďže máme chrípkové a mám veľa času na písanie, rozhodla som sa, že časť pridám skôr. Tak si ju užite.

************************************
Peage si spokojne a úplne ľahostajne vyšla z obchodného domu a s úsmevom na perách si sadla na lavičku. Presne som vedela čo ma čaká. Prisadla som si k nej a ona spustila.

,,Kde? Ako? Prečo? Začo? A prečo o tom neviem JA! '' začala. Tak dobre nadýchla som sa a odpovedala na vsetky otázky.

,, V škole. Ten debil do mňa narazil. Lebo bol zrejme slepý. Aaa...za nič....'' zrazu sa začala rehotať a ja s ňou... akože nebolo na tom smiešne nič. Vôbec nič ale my sme proste my...

,,....a nevieš o tom preto, pretože nebol čas ti to povedať!''

,, Ja ti dám, že nebol čas ti to povedať. Dám ti pár typov: v škole, v škole, v škole, po škole, v obchode - nesmiem zabudnúť na školu- a ty mi to povieš až teraz?!

Zasmiala som sa. ,,No dobre. Možno bol čas, ale po pravde - nemala som v pláne ti to povedať.''

,, Tak teraz si hlboko urazila mňa a moje citlivé srdiečko. '' ako na ukážku sa chytila za srdce a nasadila nevinný výraz v tvári. Len som nad ňou krútila hlavou.

,, No poď zavoláme Leilovi. Nevidela som ho asi sto rokov. Skočíme do kina a zabavíme sa.''

Môjmu nápadu sa Peage hneď potešila. Leila sme nevideli už dlho, pretože ma teraz nejaké rodinné problémy. Je to náš najlepší kamarát. Dokáže poradiť, potešiť a nikdy človeka neľutuje. Je zástanca toho, že človek potrebuje povzbudiť, potešiť ale slovo ľútosť pre neho neexistuje. A ešte jedna vec Leilo je, no narovinu povedané - gay. Mne to nevadí. Je super, je sním sranda a navyše, mám istotu že sa do mňa nikdy nezamiluje a tak sa môžem naňho skoro vo všetkom spoľahnúť. Takže tak.

Vytočila som jeho čislo. Píp. Píp. Píp. Po asi piatich minútach som sa konečne dočkala.

,,Čau Leilo, máš sa?" ,,Ahoj, mám sa dobre, čo máš na srdci, láska moja?" ,,Haha, lenže či by si nešiel von, som pred nákupným centrom, pôjdeme s Peage do kina." ,,Jasné, hneď som tam." ,,Ok, zatiaľ papa💖!"

Počkali sme na neho pri nákupnom centre, kde sme zatiaľ riešili všetko od školy až po atmosféricky obal Zeme. Doslova. Keďže je Leilo gay, tak sa o seba stará asi tak dlho ako baby. Jeho úprava v kúpeľni trvá asi dvakrát dlhšie ako moja. A povedzme si to na rovinu - ja som tam najmnej trištvrte hodiny...

Po dobrých dvadsiatich minútach sme ho zbadali. Kráčal k nám s úsmevom na perách. Mal oblečené jednoduché čierne tričko a k tomu rifľové kraťasy. Človek by ani nepovedal, že sa upravuje tak dlho.A nato že je gay vypadá bohovsky.

Keď som už videla, že je dostatočne blízko, rozbehla som sa za ním a skočila som mu do roztvorenej náruče. Zatočil sa so mnou vo vzduchu a položil na zem. Ja som sa ho však nemienila pustiť. Leilo mi veľmi chýbal..Tak veľmi že keď som ho teraz obýmala nevedela som uveriť že som ho niekedy opustila.

Tak veľmi že keď som ho teraz obýmala nevedela som uveriť že som ho niekedy opustila

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Zasmial sa. ,,No taaak, ja viem, že som neodolateľný ale nemusíš to dávať tak najavo!''

,,Khd mnf gh thk sgahne gyhl.'' zamrmlala som mu do hrude.

,,Počúvaj ma ja absolútne nič nerozumiem. Takže po prvé - povedz mi to v mojom rodnom jazyku a po druhé mali by sme si pohnúť, pretože Peage stráca trpezlivosť.'' hovoril pomedzi smiech.

Toto ma už donútilo vyhrabať sa z jeho medvedieho objatia. Vážne - keď sa hnevá Peage tak je to niečo ako poslať sa na popravu. Keď kedysi v obchode nemali šaty, ktoré si chcela kúpiť tak pred obchodným centrom zhodila tabuľu z týždňovým menu a rozbila výstavu pohárov vo výklade. Vtedy mala problém s políciou. A aj s rodičmi.

,, Hovorím, že po prvé - si mi strašne chýbal a po druhé - fakt by sme už mali ísť za Peage - vieš čo sa stalo minule." hovorím mu a dusím v sebe smiech.

,,OK, poďme.'' povedal vážnym hlasom, no nakoniec sme sa predsa len rozrehotali.

Vybrali sme sa za Peage, ktorá si už podupkávala nohou (čo je zle znamenie) a frflala si popod nos.

Prešli sme ďalším pätnásť minútovým objimaním a uvitaním a potom sme sa konečne vybrali do kina.

***

Vybrali sme si film Blbý a Blbší, kúpili popcorn a vošli do kinosály.

Po filme, na ktorom sme sa nenormálne nasmiali sme ešte zašli na pizzu a rozprávali sa. Neboli sme spolu naozaj dlho. Taký mesiac to bude.

Dozvedela som sa, že Leilovi rodičia sa asi idú rozvádzať. Je mi to ľúto. Jeho rodičov poznám veľmi dobre. Sú to skvelí ľudia a nikdy ma ani nenapadlo, že by medzí nimi mohli byť nejaké problémy. Buď som bola slepá alebo to vedia fakt dobre skrývať. Dúfam, že sa to dá do poriadku. Leilo má k svojim rodičom naozaj blízky vzťah. Ten rozvod by ho položil.

Ešte chvíľu sme sa rozprávali a spomínali na staré čase, keď sme sa zhodli, že by bolo načase ísť domov. Zajtra máme školu a ešte nikto s nás nemal úlohy. Píšeme dôležitú písomku z Biológie.

Vonku pred obchodom sme sa ešte chvíľku pozerali na vysvietené mesto. Oregon je naozaj krásne mesto, len ľudia ho niekedy nevedia pochopiť.

Po ďalšej pol hodine plnej objimania a lučenia sa každý z nás vybral domov s úžasným pocitom.

Dnes bol skvelý deň.

Hmm. Súhlasím s tebou.

************************************

Tak je tu druhá kapitola. Dúfam, že sa Vám bude páčiť. Táto kapitola nebola veľmi zaujímavá no aj také treba. Chcela by som sa opýtať čo si o tomto príbehu zatiaľ myslíte. Nevadí mi tvrdšia krytika, rada si nechám poradiť od skúsenejších. Píšte do komentárov. Za gramatické chyby sa ospravedlňujem. Votes a komenty potešia. :-)

Selfie_bff

Never let me goDove le storie prendono vita. Scoprilo ora