Nečekané překvapení 2.část

14 4 2
                                    

Nepřeslechla jsem se opravdu řekla moje a Elliotovo jméno. Klid Klid Klid. Uklidni se Sofie. To bude v pořádku. Co se se mnou stane.''Taaaaaak poprosila bych tyto dva šťastlivce aby se teď odebrali do třídy 9.B. A zbytek školy má pro dnešek volnoooo.'' To je absolutně nepředstavitelně nefér. Liv a ostatní mohou jít domů. A já s Eliotem budu trčet zamčená ve třídě s těmihle postiženými lidmi. Liv se na mě soucitně usměje a odchází se zbytkem školy. Já na místo toho pochoduju do mojí vlastní třídy. Dokážu myslet jen na jedno . Co je na mně proboha tak zvláštního. Chápu Elliot. Tichý záhadný kluk uzavřený do sebe . Já tedy také nejsem úplně společenská ,ale jsem schopná se s lidmi bavit. Když konečně dojdu do třídy . Elliot už tam sedí. To snad běžel nebo jako co. Ve třídě už je s námi jen jeden z těch podivných bodyguardů kteří stáli kolem tělocvičny. Ten zřejmě moc nenamluví . Ani Elliot nevypadá že by měl v plánu něco říkat. Tak radši mlčím také. Konečně vchází ta výzkumnice s afektovaným přízvukem."Jak rooooztomileeee dívenka a chlapeček . Dobře děti moje. Tady moje asistentka vám rozdá papíry co si máte s sebou vzít. Poté odletíme do výzkumného střediska ,jehož polohu vám z vašeho vlastního zájmu neprosradím. Odjíždíme zítra a někteří seee miiiiilánkové vrátíte za měsíc. A někteří vůbec."Vyměním si s Elliotem vyděšený pohled. Já tedy nikam jezdit nehodlám ani na měsíc natož abych tam zůstala.Už se chci zvednout že budu protestovat ,ale jeden z bodyguardůmě nějak svým pohledem posadí zpátky. Jak to udělal? Co to je vůbec za člověka? Je to vůbec člověk?''Aaa tak slečinka se nám už pokusila utéct. Ještě že mladý pán stále sedí . Gabrielo rozdejte jim ty pokyny!'' Zaječí ta ''výzkumnice'' která najednou místo výzkumnice připomíná děsivou diktátorku. Tak s touhle paničkou si nebudu rozumět. A už přede mnou stojí Gabriela a podává mi papír.

BYL/A JSTE VYBRÁN/A K MEZINÁRODNÍMU TESTOVÁNÍ MLÁDEŽE SE ZVLÁŠTNÍM ZPŮSOBEM MYŠLENÍ GRATULUJEME!!!!

POKYNY:5 dnů na sbalení potřeb na měsíční pobyt ve středisku

26.4 2017 v 8:00 hodin před vaším domem

Zavazadlo je povolené 20 kg.(rozhodně si neberte mnoho oblečení)

S testování se nelze odhlásit

VAROVÁNÍ:Pokud máte v plánu se pokusit utéct ,ani to nezkoušejte od tohoto okamžiku až do vašeho odjezdu vás budou doprovázet bodyguardi.

Nic z toho mně ani nepřekvapuje. Ale těch 20 kg. a 5 dnů na 2 měsíce. To je také zločin.''Taaaak jak jste si mohli všimnout teď tak vám také každému přidělím jednoho bodyguarda kterýýýý s celou situací obeznámí vaše rodiče nebo poručníky.''Prohlásí diktátorská výzkumnice nebo jak jí vlastně mám říkat.Významě se podívá na Elliota.''Táááák tady pro slečnu Greyovou to bude pan Shepard a pro mladééééého páááána to bude pan Roshan.Teď poprosím pány aby si odvedly naše subjekty.''Tak proti tomuhle chci něco říct ale Shepard mě umlčí jediným pohledem. Jak to tenhle chlápek dělá to je obrovská záhada.

Tak další kapitola tošku kratší ,ale to sned nevadí.

Ti jiníWhere stories live. Discover now