Ráno přišla Petrovi zpráva od mamky, že je Filip po operaci a je v pořádku. Tomu se moc ulevilo a hned to řekl Kristýně a i ta byla moc ráda. Odepsal jí, že po snídani nasedne do auta a pojede se za ním podívat.
Petr s Kristýnou se prvně postarali o Lenku a pak se šli nasnídat. Kristýna zavolala Káji jestli by jí na pár hodin nepohlídala Lenku. Ta souhlasila, takže před odjezdem se ještě stavili k Káji a Honzovi domů a moc jim poděkovali za to, že jim malou pohlídají.
Pak už Kristýna s Petrem nasedli do auta a vyjeli za Filipem do nemocnice. Když tam dojeli, tak tam už byli i jejich rodiče. Kristýna počkala venku a mezitím byli uvnitř všichni čtyři šťastní, že se mají a že je Filip v pořádku.Po příjezdu domů si šla Kristýna chvilku odpočinout na gauč, když vtom ji Petr překvapil. Klekl si před ni a požádal ji o ruku! Kristýna byla v rozpacích, nevěděla co na to říct prvně, ale naštěstí po vyřknutí otázky z ní vylezlo ano. Pak si padli kolem krku a Petr Kristýně dal na ruku krásný zásnubní prsten. Neskutečně ji to dojalo.
K: A kdy jsi vůbec stihnul koupit ten prstýnek?
P: Když jsi byla v porodnici.
K: Já tě tak miluju!
P: Já tebe!Hned na to začali vymýšlet termín svatby a celou ji plánovat. Celé jim to nakonec vyšlo na léto, což bylo o dva měsíce později.
Obřad to byl krásný. Měli ho v zámecké zahradě, za svědky jim šli Honza s Kájou. Měli nádherný třípatrový dort a velkou hostinu v té nejlepší restauraci ve městě, kde následně probíhala i oslava s živou kapelou. Byla to prostě svatba taková jaká má být a všichni si ji moc užili. Samozřejmě nejvíce novomanželé.
A co se týče Káji a Honzy, tak ti se pak vzali o rok později.Tak tímhle ukončila svou první fanfikci. Já vím, není to žádná sláva. Chvílemi je to docela klišé a já to vím. Ale taky jsem tuto fanfikci psala před pár lety a teď už jsem ji jen předělala. Na další předělávku této už se asi nechystám. Už jen předělám tu druhou a pak se někdy vrhnu na tu třetí moji fanfikci.
Ale i tak, že vás nějakým způsobem zaujala. Že vás bavila a že jste si ji užili. Moc vám děkuji za všechny ohlasy. Všeho si neskutečně moc vážím a mám vás moc ráda! Jste úžasná komunita a já jsem ráda, že můžu být její součástí.
Tak se někdy příště... Mějte se krásně a ahoj! 💕
ČTEŠ
Petr Lexa- láska k neznámé
FanfictionCo se stane když se Petr zamiluje do nějaké neznámé dívky, o které vůbec neví že je už 5 let její idol ???