Další den:
Ráno Petr s Kristýnou dali vědět Honzovi s Kájou, že pro ně a Natálku mají lístky na koncert. Ti byli samozřejmě nadšení a hned jim to rozjasnilo ráno.Přeskočíme nudné dopoledne a vrhneme se rovnou na koncert.
Před koncertem:
U Kristýny a Petra zazvonili Honza s Kájou a Natálkou. Kristýna s Petrem ještě nebyli připraveni, tak ještě Káji a Honzovi udělala Kristýna malé kafe. Mezitím se oblékli, připravili a zkontrolovali, jestli mají všechno a všichni vyrazili na koncert. Jeli autem, Kája s Honzou a Natálkou se nacpali na zadní tři sedačky a Kristýna s Petrem a Lenkou dopředu. Petr řídil a Kristýna měla Lenku na klíně a ona se dívala na jedoucí krajinu. Během toho jsme si povídali navzájem i s kamarády vzadu, jaké to je mít dítě a na co se ještě budeme těšit a tak podobně. Dojeli tam asi za hodinu a měli ty lístky dokonce do první řady. Takže si všichni užili koncert hezky zblízka. Trval dvě hodiny a měl dvě mezipřestávky. Byl naprosto úžasný všichni si ho moc užili včetně malých holek.
Po koncertě si ještě koupili něco na památku a jeli domů. Když dojeli domů, tak už byl docela čas na večeři. Kristýna tedy něco rychlého uvařila a prostřela stůl. U večeře zabzučel Petrovi telefon. Ten otevřel zprávu a vyděsil se, až mu zaskočilo. Ze zprávy zjistil že jeho bratr Filip při cestě domů skončil po napadení v nemocnici se zlomeninami a středně těžkým otřesem mozku.
Petr má svého bratra velmi rád takže ho to docela vzalo.
K: Copak se stalo, miláčku?
P: Brácha skončil v nemocnici...
K: Panebože a co se mu přihodilo?
P: Při cestě domů byl napaden a skončil se zlomeninami a středně těžkým otřesem mozku v nemocnici.
K: To je strašný! Moc mě to mrzí... Vím jak ti na něm záleží...
P: To ano, ale v tuto chvíli mi stejně nejvíce záleží na tobě a Lence.
K: Ty jsi láska a dala mu u večeře pusuPo večeři šli spolu do ložnice. Petr byl z toho pořád takový přešlý. Kristýna se ho snažila rozveselit a uklidnit.
K: Všechno bude v pořádku a hned jak to zde možné,tak se za ním půjdeme podívat.
P: Máš pravdu... Měl bych se přestat stresovat. Brácha je bojovník. Určitě to zvládne. Jsem tak rád, že tě mám!
K: I já tebe.Po tomhle se spolu začali líbat a pomalu se to stupňovalo. Po asi půl hodině se už po tomhle těžkém dnů unavili,ještě zkontrolovali Lenku a šli spát.
ČTEŠ
Petr Lexa- láska k neznámé
Hayran KurguCo se stane když se Petr zamiluje do nějaké neznámé dívky, o které vůbec neví že je už 5 let její idol ???