Opět jsme se setkali

215 6 0
                                    

O týden později se jí splnilo to, co chtěla, potkala Petra znovu. Šla nakoupit a stála za ním u pokladny. Přemýšlela jestli mu má poklepat na záda,  ale nakonec to udělala.

P: Ahoj, co tu děláš???
K: Co asi? Stojím u pokladny a pak jdu domů, i když mohli bychom si někam vyrazit.
P: Ach bože, teď doufám, že se teď neztrapním. No tak jo můžeme si někam vyrazit.

Až vyšli oba z obchodu, tak si šli odnést nákupy domů a dali si sraz u kostela, protože přišla na to, že Petr bydlí ve stejným městě jako ona a ještě kromě toho jsme bydleli kousek od sebe takže budou mít jednoduché stýkání. Což tomuhle nemohla stále uvěřit. Jak je tohle vůbec možné?! Jak může mít takové štěstí?

U kostela:
K: Kam půjdeme??
P: Je teplo, tak bychom mohli na koupaliště
K: Dobře, tam chodím ráda a obzvláště v takový horký červencový den
P: Tak jdeme *řekl Petr lehkým výkřikem*

Na koupališti:
Přišli tam a došlo jim, že nemají plavky a věci..
Museli se vrátit domů a pak zpátky na to koupaliště. Naštěstí měli už vstupenku, díky které se mohli už v pořádku vrátit na koupaliště. Tak se tedy převlékli do plavek, osprchovali se a šli si zaplavat.
Voda měla příjemnou teplotu. Byli  tam 2 hodiny. Pak šli každý domů, ale před koupalištěm jí Petr řekl ať mu dá telefonní číslo.
Ona tedy dobrá a dala mu ho. Vzápětí jí telefon zazvonil, zvedla to a z druhé strany se ozvalo, jestli by nemohla přespat u nějaké kamarádky (volala jí máma), chtěla mít s tátou trochu soukromí. Ona jí řekla: ,,Dobře přijdu tedy až zítra odpoledne''.
Petr se jí zeptal, co se děje. Řekla mu, že dnes chce mít máma doma s tátou soukromí a jestli by nemohla přespat u něj. Odpověděl jí: ,,Vlastně proč ne?''

U něj doma:
K: Máš to tu nádherný
P: Děkuji. Mám partnerskou postel, jestli by ti to nevadilo, mohli bychom spát spolu.
K: Ne, nevadí mi to. Klidně budu spát ve tvé společnosti

Petr Lexa- láska k neznámé Kde žijí příběhy. Začni objevovat