"Γνωριζεσται;"
Με ρωτησε ο Στελιος..
"Εε ναι.. Βασικα ημαστε στην ιδια παρεα..."
Λεω και κοιταζω τον Γιωργο που δειχνει χαμενος και μετα το πατωμα..
"Και δεν μου λες.. Παρεα του Γιωργου.. Καπνιζεις; Παιρνεις ναρκωτικα; Κλεβεις;"
Λεει ενω γελαει.. Εγω κοιταξα απλα το πατωμα και εκεινος γελασε πιο δυνατα..
Ο Γιωργος έδειχνε τελειως χαμενος μετα απο το τελευταιο..
"Σταματα να με πειραζεις"
Λεω και τον χτυπαω.. Εκεινος κανει οτι πονεσε και ακουω τον Γιωργο να γελαει λιγο..
"Περαστε μεσα"
Λεει και ανοιγει την πορτα... Ουαου το σπιτι του ειναι πολυ ωραιο.. Ναι πρωτη φορα ερχομαι εδω.. Πολλες φορες εχουν ερθει τα παιδια για ταινια αλλα παντα ελεγα οχι ντρεπόμουν παρα πολυ..
"Εσυ πως ξερεις τον Γιωργο;"
Ρωταω για να μην εχει πλεον ησυχια..
"Βασικα ερχεται καθε καλοκαιρι στη Λημνο και βγαινουμε κτλ.."
"Ωω"
Λεω και κοιταζω περα δωθε αφου δεν ξερω τι αλλο να πω...
"Εσυ με τον Στελιο πως γνωριζεσται;"
Ρωταει ο Γιωργος.. Ωραια ωραια ήρεμα..
"Εε ειναι ο κολλητος μου.. Τον ξερω απο οταν ημασταν μικρα.."
Λεει και ο Στελιος τριβει το γονατο μου.. Ο Γιωργος τσεκαρε την κινησει του για ενα δευτερολεπτο και μετα με ξανα κοιταξε..
"Και τρεχει τιποτα μεταξυ σας;"
"Τι;;"
Λεω γελοντας..
"Οχι.. Ημαστε απλα φιλοι.."
Λεω και ο Στελιος μου χαμογελαει..
"Απλα σε βλεπω πολυ χαλαρη μαζι του.. Παντα δειχνεις αγχωμενη οταν ημαστε ολοι μαζι.. Πρωτη φορα σε βλεπω ετσι"
Λεει και σηκωνεται..
"Θελετε καφε;"
"Εγω οχι"
Λεω και ο Στελιος του κανει νοημα οτι θελει...
"Εγω παω στο μπανιο."
Λεει ο Στελιος και μενω μονη στο σαλονι.. Περιμενω λιγο για να δω ποιος θα ερθει πρωτος και δυστυχώς για εμενα ειναι ο Γιωργος.. Τι λεμε τωρα;
"Ο Στελιος;"
"Στο μπανιο"
Λεω και πινω λιγο απο το νερο που μου εφερε.. Στραβοκαταπια αλλα το εσωσα...
Ξαφνικα το κουδουνι χτυπησε και ο Γιωργος σηκωθηκε να ανοιξει..
Ηταν τα παιδια..
"Ωπα πως και απο εδω Νανσι;"
Ρωταει ο Μακης και βλεπω μια ενθουσιασμένη Σισι να με πλησιαζει..
"Α απλα ηρθα μαζι με εναν φιλο μου γιατι θα μεινει μαζι με τον Γιωργο για λιγο καιρο"
Λεω και η Σισι με κοιταζει με βλεμμα "ναι ναι οτι πεις"
"Που ειναι ο φιλος σου ομως; Δεν τον βλεπω"
Λεει η Σισι και μου ερχεται να της χωσω σφαλιαρα που δεν με πιστεύει..
Ξαφνικα καποιος με αγκαλιαζει απο πισω και παγώνω επιτοπου.. Χαλαρωνω οταν ακουω την φωνη του Στελιου..
"Για εμενα μιλατε;"
Λεει και ξεκουραζει το κεφαλι του στον ωμο μου..
"Ναι.. Απο εδω η υπολοιπη παρεα.. Ο Γιάννης, ο Μακης, και η Σισι"
Λεω και ολοι τον χαιρετανε..
"Παιδια αυτος ειναι ο Στελιος"
"Και που τον γνωρισες εσυ τον Στελιο και δεν μας ειπες τιποτα;"
Με ρωταει η Σισι..
"Τον γνωριζω απο τοτε που γεννήθηκα σου εχω ξανα πει για αυτον αλλα εσυ με εγραφες.."
Εκεινη μου χαμογελαει ντροπιασμενη και παει και κάθεται στον καναπε.. Το ιδιο κανουν και τα παιδια..
Προσπαθω να στριμωχτω καπου αλλα δεν χωραμε.. Δυο χερια με τραβανε και καθομαι πανω σε καποιον.. Γυρναω και βλεπω τον Στελιο.. Με σωζεις ανθρωπε με σωζεις..
Με αγκαλιαζει και μεινανε για λιγο να μας κοιτάνε..
"Τι;"
Ρωταω χαλαρα..
"Ε;"
Λεει η Σις.
"Τιποτα"
Λεει ο Μακης.
"Λιπων για ταινια ηρθαμε θα την δουμε;"
Λεει ο Γιαννης και αρχιζουν και φωναζουν για το τι θα δουμε για να φαμε φαγητο κτλ..
BẠN ĐANG ĐỌC
K-I-S-S/M-E?-?-?-?
Lãng mạnΗ Νασνι ειναι ενα 17χρονο κοριτσι.. Ονειρο της να γινει παιδιατρος..Αυστηροι γονεις... Καλοι βαθμοι, χαρακτηρας και γνωσεις ειναι το παν για αυτην.. Το μονο προβλημα;; Εκεινο το αγορι..