Κεφαλαιο 6

110 5 0
                                    

Εχουν περασει τρεις ωρες και ο Στελιος δεν με εχει παρει κανενα τηλεφωνο.. Λες μα μιλανε ακομα; Τι εχουν να πουν και κραταει τοσο πολυ; Να παρω εγω;;

Οσο εγω σκεφτομουν αυτα χτύπησε το κουδουνι... Ετρεξα ελπιζοντας να ειναι ο Στελιος..

"Χευυυ κοπελια"

Η Σισι..

"Χευ"

Λεω στεναχωρημένη..

"Τι εχεις;"

"Ελα μεσα και θα σου πω"

Λεω ενω κλεινω την πορτα και πεφτω στον καναπε..

Της ειπα οτι εγινε το πρωι και εκεινη αν και ηθελε να γελαει δεν το εκανε...

"Και τωρα φοβαμαι μηπως μιλανε για αυτο... Εγινα παλι ρεζιλι και μετα σκεφτομαι οτι μπορει να του αρεσω κιολας.."

"Γιατι οχι; Καμια φορα ειναι ελκυστικό το να εισαι ηλιθιο.."

Λεει και χασκογελαει..

"Μην παιζεις με τον πονο μου."

Λεω και τρωω ενα κρουσανακι..

"Θες;"

Λεω μπουκωμένη και της δινω το αλλο μισο.. Δεν θα παχυνω κιολας για εναν μαλακα.. Ναι αλλα ωραιος μαλακας..σκασε εσυ..

Ειδαμε κατι παιχνιδια στην τηλεόραση και το κινητο μου αρχισε να χτυπα.. Οι προσευχες μου ακουστηκαν..

"Ελα μας θυμηθηκες;"

Λεω ειρωνικα..

"Αμμ Νανσι μπορεις να ερθεις απο εδω;"

Ηταν ο Γιωργος..

"Γιωργο; Τι εγινε;"

Με το που ακουει το ονομα η Σισι ενα πονηρο χαμογελο παιρνει θεση στο προσωπο της...

"Αααμμ απλα ελα απο εδω και θα σου εξηγησω"

"Ενταξει ενταξει ερχομαι"

Λεω και το κλεινω παω να βαλω το μπουφαν μου αλλα η Σισι με σταματα..

"Που πας;"

"Κατι εγινε λογικα στον Γιωργο παω θες να ερθεις;"

"Μμμ οχι πηγαινε μονη σου και ηρεμα ε"

Λεει και φευγει..

"ΟΧΙ δεν..."

Δεν με ακουγε πλεον.. Βγηκα απο το σπιτι και το κλειδωσα.. Ενταξει δεν ειναι πολυ αργα οποτε πιστευω θα με συγχωρέσουν οι γονεις μου..

Φτανω εξω απο το σπιτι και ακουω κατι να σπαει απο μεσα.. Αμεσως χτυπαω το κουδουνι.. Μεσα σε ενα λεπτο μου ανοιγει ο Γιωργος.. Φαινεται ανήσυχος αλλα και νευριασμένος..

K-I-S-S/M-E?-?-?-? Donde viven las historias. Descúbrelo ahora