Μια μερα ακομα.. Μια μερα εμεινεεεεε.... Μια μερα και θα παω με αυτον τον διαβολο εκρομη...
"Μα σου λεω ειμαι πολυ αρρωστη"
Ναι προσπαθησα να πω ψεματα στην Σισι για να μεινω σπιτι..
"Εγω μια χαρα σε ακουω.."
"Δν ακου καλα επειδη εχει πολυ κοσμο.. Εδω πεθαινω σου λεμε... Πραγματικα φοβαμαι μην σας κολλησω οποτε θα ερθω την επομενη φορα"
"ΝΑΝΣΙ!!!"
"Τιιι;"
Λεω ενω πεφτω με φορα στο κρεβατι μου αφου ξερω οτι το σχεδιο μου δεν πετυχε..
"Θα ερθεις.. Αν ησουν πραγματικα αρρωστη θα ακουγοσουν σαν νταλικερης δεν θα μπορουσες καν να με παρεις τηλεφωνο επειδη θα κοιμοσουν και η μανα σου θα με επερνε τηλεφονω κανοντας σαν υστερικη για ενα απλο κρύωμα οπως παντα.. Δεν μπορεις να μου πεις ψεματα εμενα σε ξερω καλυτερα και απο εσενα..."
"Πφφ.. Απλα δεν θα ερθω οκ; Δεν θα με αναγκασει κανεις.. Αν δεν θελω δεν ερχομαι.."
"Ελεος ρε Νανσι παντα τα χαλας τι σου ζητησα και εγω; Να ερθεις μαζι μας για να διασκεδασουμε."
"Εσυ θα διασκεδασης εγω θα ψαξω τρυπα να κρυφτω.. Ή θα σου κραταω το φαναρι με το αλλο το γομαρι να βοηθα"
"Ή μπορειτε να κρατατε το δικο σας φαναρι"
Λεω και ξερω οτι χαμογελαει σαν ηλιθιο τωρα...
"Τι λεε για οχι;"
"Αν δεν ερθεις θα σε παρω με το ζορι ή μαλλον θα στειλω καποιον αλλον..."
"ΚΑΛΑ ΚΑΛΑ ΘΑ ΕΡΘΩ.. Μην φωναξεις κανεναν"
"Το ηξερα ξεκουρασου και θα τα πουμε αυριο."
Το κλεινω και αρχιζω να κοπανιεμαι στο κρεβατι...
"Τι έπαθες κοπελα μου;
Ρωταει η μανα μ ενω μπαινει στο δωματιο μου..
"Τιποτα"
"Ω ελα τωρα ξερω οτι δεν εισαι καλα απλα πες μου"
"Να.. Απλα.. Δεν θελω να παω στην χαζοεκδρομη αυριο.."
"Μμμ γιατι;"
Ρωταει ενω εχει ενα χαμογελο μεχρι απεναντι..
"Γιατι θα ειναι και αυτο..."
Αμεσως σταματαω..
"Γιατι θα ειναι βαρετα.."
"Και προτιμάς να κατσεις με τους γονεις σου και να παιζουμε επιτραπεζια;"
"Ναι"
Λεω και εκεινη σοβαρευει..
"Αμα σου εχει πει να κανετε κατι που εσυ δεν νιωθεις ετοιμη ακομα στην εκδρομη δεν ειναι η λυση να τον αποφυγεις..."
"Μαμα τι λ.."
Με διακόπτη...
"Δεν ειναι πραγματα αυτα ακομα για εσενα.. Μετα τον γαμο θα πρεπει να το κανετε αυτο.. Απλα εξήγησε του το.. Να καταλάβει οτι δεν ανοίγουμε ολες τοσο ευκολα τα ποδια μας.. Η οικογενεια μας δεν ειναι φθηνη"
Λεει και νιωθω τα νευρα μου να αυξάνονται
"Δεν εχει καμια σχεση με κατι τετοιο.. Και μπορεις να το σταματησεις αυτο; Γιατι αν εκανα κατι θα επηρέαζε ολη την οικογενεια; Μπορεις να μην μας βαζεις ολους σε ενα τσουβαλι; Προβλημα μου αμα γινοταν κατι τετοιο.."
"ΑΡΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΗ;;; Χριστε μου.. Η κορη μ.. Εχασε.. Εχασε.. Εχασε.."
"ΜΑΜΑ!!! Δεν εχασα τιποτα ολα εδω τα εχω!!! Μπορεις να ηρεμησεις;"
"Για να ηρεμησω οταν θα γυρισεις απο την εκδρομη θα παμε στον γιατρο.. Πρεπει να ειμαι σιγουρη.. Αχ χριστε μ χριστουλη μου."
Λεει ενω βγαινει απο το δωματιο μου...
Που του βρηκα τετοιους γονεις;;
ESTÁS LEYENDO
K-I-S-S/M-E?-?-?-?
RomanceΗ Νασνι ειναι ενα 17χρονο κοριτσι.. Ονειρο της να γινει παιδιατρος..Αυστηροι γονεις... Καλοι βαθμοι, χαρακτηρας και γνωσεις ειναι το παν για αυτην.. Το μονο προβλημα;; Εκεινο το αγορι..