Κεφαλαιο 4

106 5 0
                                    

Ολοι την ωρα ειχα το κεφαλι μου χωμένο στον λαιμο του Στελιου.. Ηταν πολυ τρομακτικη η ταινια.. Ποιος ειχε την ιδεα να δουμε θρίλερ;;

Κλεινω τα ματια μου μπας και κοιμηθω και τελικα με περνει ο υπνος...

"Εγω λεω να κοιμηθητε και οι δυο εδω για σημερα.. Ειναι αργα και δεν μπορεις να την κουβαλας μεχρι το σπιτι χωρις αμαξι..."

"Ενταξει παω να φτιαξω το δωματιο μου μπορεις να την πας στο κρεβατι;"

"Ναι καληνυχτα"

Ακουω δυο φωνες να μιλανε αλλα δεν τις ξεχωριζω.. Ο υπνος ειναι τοσο ωραιος..

Νιωθω δυο χερια να με σηκωνουν απο το πατωμα.. Το κεφαλι μου γερνει προς τον λαιμο του και υσπναιω βαθια.. Ωραιο αρωμα φοραει ο Στελιος.. Δεν το ειχα προσεξει πριν..

Ενιωσα πως σταματησε να περπαταει αλλα μετα συνεχισε.. Ακουσα μια πορτα να κλεινει και να ακουμπαω σε κατι μαλακο.. Παει να φυγει αλλα κραταω το χερι του..

"Στελιοο... Ελα να κοιμηθουμε μαζι οπως παλια"

Λεω και προσπαθω να τον τραβηξω.. Μπορει να γυμναζεται τωρα τελευταια..

"Ελααα.. Δεν χαλας χατήρι στην κολλητη σου"

Λεω και ακουω εναν αναστεναγμό..

Το στρωμα διπλα μου βυθιζεται κι εγω αμεσως γυρναω και τον αγκαλιαζω...

"Καληνυχτα Στελιο"

Δεν πειρα απαντησει αλλα υπεθεσα οτι απλα κοιμηθηκε...




_____________________________________

Ξυπνησα το πρωι χωρις να ανοιξω τα ματια μου και νιωθω να αγκαλιαζω καποιον.. Α ναι χθες κοιμηθηκα με τον Στελιο..

Πλησιαζω το προσωπο του και τον φιλαω στο μαγουλο..

"Καλημερα"

Λεω και χωνω το κεφαλι μου στον λαιμο του..

Ανοιγω λιγο τα ματια μου και δεν βλεπω το γνωστό σωμα του Στελιου... Ρε λες να γυμναζεται;

"Στελιο.. Γυμναζεσαι;"

Ακουω ενα μικρο γελακι και σηκωνω το κεφαλι μου...

Τα ματια μου ανοιγουν διαπλατα και αμεσως φευγω απο πανω του.. Αυτος δεν ειναι ο Στελιος.. Τι κανει ο Γιωργος εδω;;;

"Τ-τι γ-γιατι..."

Προσπαθω να βρω τις σωστες λεξεις αλλα δεν μπορω... Η πορτα ανοιγει και βλεπω τον Στελιο να φοραει ποδια..

K-I-S-S/M-E?-?-?-? Où les histoires vivent. Découvrez maintenant