"Ευχαριστουμε που μας αφησατε να μεινουμε εδω σημερα... Και ευχαριστω αγορι μου που βοηθησες την κορη μου"
Λεει η μανα μου οσο τρωμε πρωινο...
"Α δεν ηταν τιποτα απλα περνουσα απο εξω και ακουσα φωνες οποτε ειπα να τσεκαρω αν ειναι καλα.. Ολοι οι φιλοι αυτο θα εκαναν"
Λεει και με κοιταει... Εγω παλι ειμαι στον κοσμο μου και σκεφτομαι τι εγινε πριν ενα τεταρτο... Ημαστε φιλοι; Ημαστε μαζι; Ημαστε φιλοι με προτερηματα; Τι ημαστε; Γιατι με φιλαει συνεχεια; Παιζει μαζι μου;
"Εσυ τι λες Νανσι;"
Ρωταει η μανα μου..
"Ε;"
"Τι σκεφτεσαι τοση ωρα... Λεμε να κανουμε ενα τραπέζι στον φιλο σου και την οικογενεια του αφου μας βοηθησαν"
"Αμμ.. Δεν ξερω οτι θελετε"
Λεω και κοιταζω τον Γιωργο. Νιωθω ενα χερι στο μπουτι μου... Τον κοιταω και εκεινος χαμογελαει... Το χερι του ανεβαινει πιο πανω και εγω βηχω...
"Εισαι καλα αγαπη μου; Πιες λιγο νερο"
Λεει η μανα του Γιωργου..
"Ευχαριστω"
Λεω και το πινω...
Εκεινος παει να βαλει το χερι του μεσα απο το παντελονι μου και φτυνω το νερο μου...
"Νανσι!!! Τι σε επιασε;;"
Φωναζει η μανα μ..
"Συγνωμη αλλα θυμηθηκα κατι.. Ααμμ παω να το στεγνωσω λιγο και ερχομαι"
"Κατσε ερχομαι να παρω και εγω μια μπλουζα χαλια με εκανες"
Λεει ο Γιωργος...
Παω γρηγορα στο δωματιο του.. Εκεινος μπαινει μεσα και κλεινει την πορτα..
"Πας καλα παιδακι μου; Τι νομιζεις οτι κανεις;"
Ρωταω και εκεινος με πλησιαζει με ενα πονηρο χαμογελω στα χειλη του..
"Μου αρεσει οταν νευριαζεις"
Λεει και με πιανει απο την μεση τραβοντας με κοντα του..
"Τι σε εχει πιασει πριν μια μερα τσακονομασταν... "
"Καποια πραγματα αλλαζουν και σε δευτερολεπτα μωρο μου"
"Ασε τα μωρα μου για αλλες... Ξερω τι πας να κανεις.. Επειδη εγω δεν καθομαι στον μεγαλύτερο πλειερ προσπαθεις να με ριξεις και εμενα"
Λεω και με σπρωχνει κανωντας με να πεσω στο κρεβατι..
"Σε έριξα κερδισα;"
Λεει και καθεται σε μια καρεκλα.. Τον κοιταζω με δολοφονικο βλεμμα και εκεινος ανοιγει ενα συρταρι... Βγαζει ενα πακετο τσιγαρα και αναβει ενα...
"Καπνιζεις;"
"Ναι"
"Απο ποτε;"
"Απο οποτε γουσταρω"
"Νταξει ηρεμησε δερνω και γαμαω τυπε"
Με κοιταξε νευριασμενος ενω συνεχισε να καπνιζει το τσιγαρο του...
"Εσυ τωρα γιατι εχεις νευριασει; Εγω θα επρεπε να ειμαι αυτη με τα νευρα"
"Εχω τους λογους μου"
"Μεχρι πριν λιγο καλα ησουν"
"Ημουν"
"Καλα δεν βγαζω ακρη φευγω"
Λεω και βγαινω απο το δωματιο κλεινοντας δυνατα την πορτα...
Παω στην κουζινα και ολοι μας περιμενουν..
"Στεγνωνει τα μαλλια του πηγε και εκει νερο.."
Λεω και χαμογελαω ντροπιασμενη...
"Κατσε να φας παιδι μου και μην αγχωνεσαι για τα νερα δεν πειραζει νερακι του θεου ειναι δεν μας βλαπτει"
Λεει η μανα του Γιωργου...
Εγω απλα χαμογελασα και κοιταξα αμηχανα την φετα κεικ στο πιατο μου.. Ηπια λιγο απο τον χυμο μου και ακουγα τους μεγαλους να μιλανε..
"Θα χαρουμε να ξανα μιλησουμε για αυτο το τραπεζι"
Λεει η μανα μου και καταλαβα οτι ειναι ωρα να φυγουμε...
Σηκωνομαι σιγα σιγα απο την καρεκλα και χαιρεταω τους γονεις του Γιωργου..
"Αγορι μου η φιλη σου φευγει"
Φωναζει η μανα του και ακουγεται μονο ενα..
"Στο καλο"
Η μανα του με κοιταζει ντροπιασμενη αλλα εγω της χαμογελαω προσπαθωντας να της δειξω οτι ειναι ενταξει...
Αφου φυγαμε πηγαμε σε εναν φιλο του μπαμπα μου που ειναι κλειδαρας για να αλλαξουμε κλειδια και κλειδαρια...
Αφου τακτοποιησαμε τα παντα επεσα γα υπνο... Πολυ κουραστηκα σημερα...
Εκλεισα τα ματια μου και κοιμηθηκα...
ESTÁS LEYENDO
K-I-S-S/M-E?-?-?-?
RomanceΗ Νασνι ειναι ενα 17χρονο κοριτσι.. Ονειρο της να γινει παιδιατρος..Αυστηροι γονεις... Καλοι βαθμοι, χαρακτηρας και γνωσεις ειναι το παν για αυτην.. Το μονο προβλημα;; Εκεινο το αγορι..