V minulém díle...: "Interiér je fajn."
Tam leží pár křesel, lehátko, bičík a pouta. Bonnie se prve zalekne, ale když ucítí tatérovu ruku na břiše, uslyší zvláštní otázku: „Nejste těhotná?" Bonnie se na něj otočí s vražedným pohledem: „Ne ty hajzle! Tak tlustá nejsem!" a napřáhne se na facku. Jenže než stačila nějakou bolest způsobit, tatér řekl ta kouzelná slova: „A nechcete být těhotná?"
„Ne!" a vlepí mu, tentokrát jakože opravdu.
„Takže ty to ráda tvrdě, hm?" zeptá se tatér s lehkým úsměvem a olíznutím špičky nosu, „Tak to jsme dva." Sáhne do pravé kapsy kalhot a vytáhne pětimetrový bič. Bonnie zděšeně couvne, čehož tatér zneužije, napřáhne svůj bič, vykřikne: „Bičový útok, bitch!" a zaútočí. Jenže Bonnie je trenér Pokémonů a hodí po něm pokéball, tím pádem tatérův útok nebyl efektivní.
Bonnie couvne a tatérovi se na tváři objeví dost nehezký úsměv. Chytne Bonnie za ruku a lehce škubne tak, že ona zavrávorá a vykloubí si rameno, lol. Tatér toho využije a jednoduše ji hodí na lehátko. Tedy až na druhý pokus - na první spadla Bonnie na studené kachličky.
Tatér se usměje jak kdyby se nic nedělo a stoupne si obkročmo před ní a chvíli vypadá jako krab. Obě ruce položí na její patu a pomalu jede výš. Bonnie mu ruku silou odstrčí a kopne ho do rozkroku.
„Ty kokotice, máš štěstí, že mám pro takové nezmary jako ty suspenzor," sykne tatér a vykouzlí odněkud roubík a pouta.
Bonnie vyvalí oči, až jí z toho vyteče trochu sklivce a couvne co nejvíc jí to lehátko dovolí, což je 1,47 centimetru. Frustrovaně zakřičí v tónu h. Tatér k ní pomalu kráčí a vychutnává si její bezmoc a strach. Jde tak pomalu, že mezitím oba usnou, ale pak se zase probudí s "Dobré ráno" a pak pokračují v napínavém scénáři.
„Mihihi..." začíná tatér se svým psychopatickým, ale na plíce zdravým smíchem. Vesele jí chytne zápěstí a obě drží v pravé ruce. Po tom, co s ní dohraje hru „Proč se fackuješ? Proč se fackuješ?", přitáhne si ji škubnutím k sobě a pokusí se jí olíznout její čerstvě vyklubané zuby moudrosti. Na to ovšem Bonnie zareaguje kousnutím do jeho jazyku, až mu steče pramínek krve.
Neodtáhne se, právě naopak. Zavrní jakože: „Wrauuuu!" i když vlastně spíše „Wlauuuu!" a jazykem jí rozrazí rty a navíc si pomůže i jednou rukou. Tou jí hrubě rozevře ústa do fraktálního obrazce. Otírá se o její plochý hrudník a prostřední nohou jí brání v pohybu a obraně. Jak ona je na lehátku, tak on se tyčí nad ní, hihňá se jako malá školačka a obkročmo stojí, aby nemohla pohnout ani jednou z pěti přítomných nohou.
Btw je to blondýna.
ČTEŠ
15+ Znásilnění v tetovacím salonu
HumorNaprosté znásilnění dcery mafiána v tetovacím salonu za přítomnosti celého One Direction a Zayna z pohledu Petra Lexy, a nebo taky ne.