"Jdi ode mě, ty perverzáku!" zakřičí na něj Bonnie a pokusí se mu plivnout do obličeje, ale slina nenabere správný směr, a tak teď Bonnie vidí jen na jedno oko.
Ke svému překvapení ho ale opravdu zastaví a on na ni chvilku jen zírá, až tentokrát sklivec teče jemu, možná i trochu slz dojetí.
Slzy jsou ale plné soli a v reakci s jeho očními ranami mu způsobí několika hodinovou, ale snadno přeskočitelnou agónii.
"Tys mi řekla...mojí přezdívkou z mateřské školky!" vydechne tatér fascinovaně a vypadá to, že ho tím Bonnie, která už si nepamatuje, jak mu řekla, ještě více nažhavila, takže na ni tedy skočí, ale trochu moc prudce, zlomí jí dvě žebra. Než se Bonnie stačí vzpamatovat, tatér jí strčí loket do pusy a rajcovně řekne: "Mimochodem, jmenuju se Albertokulus, ale říkej mi Bitchslap69."
"Jak se to kurva čte?" prolomí Bonnie čtvrtou zeď hned po tom, co vyplivne jeho loket. Tatér na to odpoví tím, že do ní vnikne... psychicky i fyzicky.
Mihihihihi... ozve se v její hlavě hned po tom, co neucítí jeho mikropenis. Jemu to ale nejspíš vůbec nevadí, zasunul ho do ní celého i přes rifle obou dvou, suspenzor, slipy, kalhotky, druhé kalhotky, schované drogy a panenskou blánu.Na pár věcí před stykem zapomněli, ale to se stává.
Vypadni z mé hlavy! Křičí interně Bonnie, protože ten penis jí vůbec nevadí. Přece jen fimfulín velikosti nerozbaleného kondomu není tak výrazný. Bitchslap69 na to nereaguje a začne prudce přirážet svou pánví na její pánev. Bonnie mu věnuje zmatený pohled, ale pak si všimne jeho pýchy. "Co to...?" v klidu hlesne Bonnie a opět se nedočká odpovědi, protože autoři jsou moc líní je vymýšlet.
Nicméně si vzpomněli na ta pouta s roubíkem z dřívějška, která se teď záhadně objevily na zemi, takže se na ně teď Bonnie snaží dosáhnout. Jenže je stále v zajetí proteiny nacucaných rukou Bitchslap69, tudíž nemá moc šanci. Ledaže by se jí najednou projevily nějaké telekinetické schopnosti, ale ne, ona je lama.
Proto do místnosti vtrhne Albertokulova sestra, která hned, co to uvidí, vykřikne: "Albertokokote! Co to má znamenat?! Však jsem ti říkala, že jsi submisiv, tak si nehraj na velkého šéfa!" a mrskne ho šestimetrovým bičem, který se ovšem během švihu prodlouží na devět metrů, což Bitchslap69 nedokáže odrazit a tak se svalí k zemi do třílitrové kaluže krve, kterou tam zanechala Bonnie jednak z dřívějšího pokusu o hození na lehátko, jednak z načaté panenské blány.
"Můj zachránce..." vydechne Bonnie, když spatří tu nádhernou postavu 60-60-60, dlouhé hnědé vlasy ostříhané nakrátko, zelené oči a ještěrčí jazyk.
"Neboj se, má lásko!" řekla by tatérova sestra, ale to není její povaha, takže jí řekne: "Nedáš si koláč?"
Bonnie je zmatená.
"Nemám rád koláče," odpoví tatér, který se snaží dostat z kaluže, ale neumí plavat, takže se začne topit. Bonnie a sestra Bitchslap69 ho chvíli sledují a užívají si jeho utrpení, pak se nakonec ale slitují a odeberou se do druhé tetovací místnosti, aby měl soukromí.
"Máš ráda poníky?" zeptá se sestra.
"Ehm, ani ne...? Jsem na ně alergická...?" Bonnie je trochu mimo.
"Cool," řekne s úsměvem a obě na sebe dlouho civí. Minutu. Dvě. Po dvaceti minutách je začnou pálit oči, tak to chvíli rozmrkávají.
"Ostatně, jmenuji se Alicekulanda," a podá Bonnie ruku. Bonnie se trochu vyděsí, protože z ní ještě kape krev, ale pak pokrčí rameny a ruku si vezme, vždycky se může hodit.
"Díky za ruku... Jsem Bonnie," usměje se na ni, čímž ukáže svůj kazem zničený chrup. Alicekulandu ten pohled vzruší, ale nedá na sobě nic znát. Tedy, Bonnie si toho všimne, hlavně díky rozšířeným zorničkám a kaluži, která se začala pod Alicekulandou formovat. Následovalo další pěti minutové trapné zírání. Mezitím k nim Albertokulus doplaval, a protože byla kaluž pod jeho sestrou ještě čerstvá a mělká, dokázal z ní vylézt.
"Ty kundo!" rozkřikl se na svou sestru tatér, čímž z něj veškerá krev z jeho obličeje vzlétla a vymaloval tím místnost do krásně rudé barvy. Starý vyvěšený plakát One Direction tak už nebyl déle viditelný. (vaše slíbené 1D)
"Alicekulando, ne kundo," opraví ho s milým úsměvem sestra a zarazí mu meč hluboko do hrudi.
... ... ...
Zrovna jsem si polehávala v horké vaně, vzduchem se líně vlekla vůně růží smíchaná s horkým oparem stoupajíc z vody.
Mé nahé vlhké tělo bylo zahaleno hustou pěnou a v ruce jsem držela sklenici vychlazeného TopTopicu, předstírajíc, že piji luxusní bílé víno ročníku devadesát dva.V tu chvíli se však ozvala má zvědavost. Jakpak se asi daří našim příběhům, které jsem sepsala s mým drahým chotěm a dlouholetou přítelkyní?
Věděla jsem, že tento konkrétní příběh bude hůře chápaný a spíše nepřijímán veřejností. Přece jen, smysl pro humor mě a mé drahé polovičky je poněkud nezvyklý. Považovala jsem tedy příběh za uzavřený, nečekala jsem, že by ho někdo pochopil.Když jsem se však podívala na náhlý počet upozornění, ve vaně jsem se posadila tak prudce, že musel přijít můj služebník Albert, aby má ňadra zakryl černými štíty cenzury.
...
Tímto vám všem děkujeme za vaši podporu při psaní tohoto příběhu. Budeme rádi za každou formu názoru.
Náš tým MuffinCoffin má v plánu vydat další parodický příběh 15+, takže nám dejte vědět, jaký máte na tento plán názor.
Děkujeme.
ČTEŠ
15+ Znásilnění v tetovacím salonu
HumorNaprosté znásilnění dcery mafiána v tetovacím salonu za přítomnosti celého One Direction a Zayna z pohledu Petra Lexy, a nebo taky ne.