GİRİŞ

34 4 0
                                    

YAĞMUR= Hayal!

YAĞMUR= Hayal! Benim Yağmur.

HAYAL= Yağmur,kız fotoğrafın neden yok?

YAĞMUR= Ah! Evet ben fotoğrafımı koymuyorum.

HAYAL= Neden?

YAĞMUR= Uzun hikaye onu boş ver de yarın rehberlik dersi var biliyorsun değilmi?

HAYAL= Biliyorum.

YAĞMUR= Okuma kitabı getireceğinede biliyorsundur o zaman.

HAYAL= Okuma kitabımı? O niye?

YAĞMUR= Okumak için ;)

HAYAL=  Ha ha komik. Sadece niçin getiriyoruz? 

YAĞMUR=  Herkes rehberlik dersinde kitap getirip okur.

HAYAL= Tüm sınıf rehberlik dersinde kitap geririp okuyor yani..

YAĞMUR= Evet, yani sayılır. Cenk hariç herkes işte.

HAYAL= Nedense hiç şaşırmadım. O çocuk kendini birşey sanıyor ama küçük ukâla pislikten başka birşey değil. Hoca birşey demiyormu? Hiç kızmıyormu?

YAĞMUR= Hop hop sakin ol. İlk günden bu ne sinir?

HAYAL= Ya hatırlamıyormusun bana yaptıklarını? Sırasındayken yaptığını, kantindeyken yaptığını. Görende sanır mafya!

YAĞMUR= O herkese öyle bebeğim, kimse bu yüzden onu sevmez ben hariç kimse..

HAYAL = Sen hariç mi? Ne yani sen seviyormusun? Dur dur jeton yeni düştü. Sen Cenk'i mi seviyorsun?

YAĞMUR = Evet! Ne sandın o senin enişten.

HAYAL = NE! OHA Siz sevgilimisiniz?

YAĞMUR = Ah nerede o günler. Çok isterdim ama benimki biraz yok yok baya pilotonik.

HAYAL = Yaa. Senin adına üzüldüm. Ama sen o gergedanın neyini sevdin Yağmur?

YAĞMUR = Ne biliyim,insan aşık olunca sevdiği kişinin kusurları gözünde kusursuz oluyor. Siz bilmezsiniz!

HAYAL = Bak bak biz bilmezmişiz! Ya ama sevmediğini bile bile neden onu seviyorsun?

YAĞMUR =  Hayal, peki sen öleceğini bile bile neden yaşıyorsun? Dünyaya bir kere geliyoruz. Ya olu ya olmaz kaybedeceğim birşey yok deniyeceğim.

HAYAL = Sen üzülürsün biliyorsun değilmi?

YAĞMUR = Biliyorum...

HAYAL = AYH! Tamam, yeter bu hüzün ya. Kendimize gelelim beya! Ben duş alacağım kendini üzme tamammı? Yarın görüşürüz.

YAĞMUR = Görüşürüz.

ATEŞ DEĞMİŞ HAYALLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin