Předměstí. Každému se zdá být toto místo místem klidu. Rodiny se sem stěhují, protože tu na jejich potomky nečíhá nebezpečí jako v centru města. Sousedé se na sebe usmívají od ucha k uchu. Chválí vám zahradu a květiny na ní vypěstované vaší rukou. Pořádáte zahradní párty, při které ukazujete sousedkám nové závěsy, aby vám je aspoň ony pochválily, protože manžel si jich ani nevšiml. Každé ráno se rozloučíte s manželem a vypravíte svým nablýskaným autem dítě do školy a vás do práce. Prostě život jako z pohádky. Ale každý jeden obyvatel tohoto ráje má své tajemství. Jakmile za sebou zavřou dveře domu, přestanou být těmi usměvavými sousedy. Zapomenou na vaši zahradu a závěsy.
Já jednu takovou rodinu znal. Byl jsem součástí takového tajemství. Bethany se s Cameronem dala dohromady už na střední. On byl vynikající sportovec a ona kapitánka roztleskávaček. Bylo by divné, kdyby ti dva neskončili spolu. Jejich láska vydržela i roky po škole. Cameron se stal detektivem, který věřil, že spravedlnost není slepá, jen potřebuje trochu pomoct, aby vše viděla. Bethany zas vymýšlela slogany k reklamám, k filmům a podobně. Když se jim narodil syn Kyle, neváhali ani minutu a přestěhovali se na předměstí. Vše šlo jako po másle. Jejich život byl dokonalý. Syn zdědil sportovní nadání i chytrost po rodičích. K tomu byl velmi kamarádský. Nebyl nikdo, kdo by si s ním nerozuměl. Taktéž s Cameronem a Bethany. Proto nemůžu doteď pochopit, co se stalo. Jak se mohlo něco tak hrozného stát zrovna jim? Jmenuju se Elliot Twings. Jsem..., byl jsem kolegou, přítelem, bratrem Camerona a budu vám vyprávět příběh jeho rodiny.
Tak tady je prolog mého nového příběhu. Včera se mi zjevil před očima a já se ho rozhodla zvěčnit. Bude to zas pohled vypravěče, jen s tím rozdílem, že na konci věnuju pár slov Elliotovi. Snad se vám bude líbit a budete spolu se mnou odhalovat krutou pravdu jedné rodiny z předměstí.
ČTEŠ
Případ mrtvé ženy ✔️
Misterio / SuspensoNa předměstí ve slunné Californii žije všemi milovaná rodinka Jackson. Bethany, Cameron a jejich dvanáctiletý syn Kyle. Jejich život je jako z pohádky. Na co sáhnou, to se jim daří. Ale vážně je všechno takové, jak se zdá? Co když ne? Co se stane, a...