Poslední rozloučení s Bethany, s Kylem a s Cameronem jsem nesl hodně těžce. Pamatuju si, jak jsem tam stál v perfektně padnoucí uniformě. Společně s kolegy jsme zadržovali slzy, ale mně i tak několik z nich ukáplo. Tahle rodina pro mě byla vším. Cameron přítelem a bratrem. Parťákem, co mi kryl záda a nenechal mě ve štichu. Bethany byla přesně ta žena, kterou bych chtěl vidět po svém boku. Nebála se ukázat svému manželovi, jak ho miluje, ale i mu dokázala pořádně vynadat. Ona byla hlavním pilířem této rodiny. No a malý Kyle. Ten byl jako můj syn. Radil jsem mu, jak sbalit Mellisu a on na mé rady vždy dal. Moc jsem ho miloval, nezasloužil si umřít. Nikdo z nich. Pohřeb měla celá rodina ve stejný den. Vedle sebe stály tři rakve a já měl poslední šanci, dát jim sbohem.
V tu chvili, kdy se rakve snesly k zemi, něco ve mně se změnilo, už jsem to nebyl já, jako jsem dřív býval. Jako když přejděte most z dětství do dospělosti. Přesně to jsem udělal. Přecházel jsem most, který mě měl zavést dál. Zastavil jsem se přesně v jeho polovine a podíval se na vodu, která se pod nim točila. Mohl jsem spatřit úsměvy svých přátel, naše společné chvíle a okamžiky plné lásky. V duchu jsem řekl sbohem a převzal jsem si od kapitána vlajku.Hillovi dostali za trojnásobnou vraždu trest smrti. Ano, trojnásobnou. Odborná porota jim dala za vinu i Cameronovu smrt. V den výkonu trestu zavolal guvernér a trest pozměnil. Udělil jim milost v podobě trestu doživotí. Prý by pro ně byla smrt akorát vysvobození. Vím, co tím myslel. Ono totiž svědomí a tíha vinny, je kolikrát horší než smrt. Mně bylo za pomáhání Bethany, sebráno všechno ocenění a padl jsem na samé dno policie. Ptáte se, kde pracuju? Dávám pokuty špatně zaparkovaným autům. A víte, co? Nevadí mi to. Našel jsem tu totiž svou ženu, se kterou mám tříměsíčního syna Camerona. Ptáte se, jak jsem ji potkal? No to jednou v práci... Ale počkat. Tohle měl byt Cameronův příběh. Ne můj.
KONEC
DALŠÍ PŘÍBĚH ZA MNOU. A JÁ BYCH TUHLE KAPITOLU CHTĚLA VĚNOVAT Siriusek1999 ZA JEJÍ OCHOTU A NESKUTEČNOU ODVAHU, KDYŽ SE PUSTILA DO OPRAVOVÁNÍ MÝCH PŘÍBĚHU.
JINAK VŠEM MOC DĚKUJU ZA HVĚZDIČKY, KOMENTÁŘE A HLASY. VĚRNÝM ČTENÁŘŮM ZA JEJICH VĚRNOST A NOVÝM, ŽE JSTE MI DALI ŠANCI.
ČTEŠ
Případ mrtvé ženy ✔️
Mistério / SuspenseNa předměstí ve slunné Californii žije všemi milovaná rodinka Jackson. Bethany, Cameron a jejich dvanáctiletý syn Kyle. Jejich život je jako z pohádky. Na co sáhnou, to se jim daří. Ale vážně je všechno takové, jak se zdá? Co když ne? Co se stane, a...