Lunapark~Bölüm 5

7 4 0
                                    

Sabah olmuştu. Dahyun uyandığında üzerinde bir ağırlık hissetti. Yanına döndüğünde Ji Min'i yanında gördü. Uyuyordu. Parmaklarımla yanağında gezindim. Okşamaya başladım.

O sırada Ji Min'in gözleri kıpraştı. Ben gülümsedim çünkü uyumuş numarası yaptığını anlamıştım. Yüzüne küçük bir şaplak attım;

-"Seni aptal, uyumadığını biliyorum.. Kalk hadi bugün okula gitmek istemiyorum. Okulu birlikte asalım mı?" Gülümsedim.

-Gözlerini açtı. Bana bakarak "bende gitmek istemiyorum. Hadi asalım." O da bana bakıp güldü.

-"Oley." Saçlarını karıştırdım. "İyi ki varsın Ji Min." Samimilikle gülümsedim.

-"Sende iyi ki varsın meleğim." O da bana bakıp gülümsedi..

.....

Lunapark~

-"Woahhh Ji Min burası çok büyük.."

-Kıkırdadı "sen hiç lunapark görmedin mi?"

-"En son küçükken gelmiştim. Lunaparkı unutmuşum resmen.."

-Dahyun'un elini kavradı. Koşarak içeri girdiler.

-"Ji Min..! Ben şuna binmek istiyorum. Yok yok buna.."

-"Merak etme hepsine bineceğiz..~"

Ji Min Dahyun'un elini sıkıca tutup hızlı trene koştular. Oturduklarında Dahyun Ji Min'in elini korkulu bakışlarla tuttu;

-"Ji Min..! Ben hızlı trene binmek istememiştim amaaaa, benim hız kor-" daha cümlesini bitiremeden tren çalışmıştı bile..~

Ji Min Dahyun'un elini kavradı "merak etme ben yanındayım." Gülümsedi..

Hızlı trenden indikten sonra Dahyun'un başı dönmeye başladı. Karnını tutarak yere çöktü. Anlaşılan karnı ağrıyordu..

-Ji Min Dahyun'un yanına gelip onu kolundan tutarak kaldırdı. "Noldu neyin var?"

-"H-hiç bişey.." halbuki karnı ağrıyordu. Ji Min'i üzmemek için söylememişti..~

Hello Love!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin