Sabah olmuştu, Ji Min ve Dahyun daha uyanmamışlardı. Ta ki Dahyun'un telefonu çalana kadar;
-"Alo?"
-"Dahyun."
-"Taewoo?"
-"Ahh, çok özledim seni.."
-"Bende çok özledim Taewoo.."
O sırada Ji Min uyandı. Dahyun'u dinlemeye başladı. Ama Dahyun'un haberi yoktu. Ji Min Taewoo ismini duyunca gözleri açılmıştı. "Taewoo erkek ismi..!?"
-"Dahyun. Sana bir sürprizim var. "
-"Ne sürprizi.?"
-"Bugün Seul'a geliyorum.."
-"Gerçekten mi?"
-"Evet, çok heyecan verici değil mi?"
-"Evet senin gelmeni sabırsızlıkla bekliyorum Taewoo..~"
Telefon kapandı. Ji Min ise hâlâ Dahyun'a bakıyordu. Dahyun Ji Min'in kendisine baktığını görünce hemen söze atıldı;
-"Bugün çocukluk arkadaşım geliyor Ji Min..! Çok heyecanlıyım..~"
Ji Min ise hâlâ donuk gözlerle Dahyun'a bakıyordu. "İyi daha, ne güzel.."
-Dahyun Ji Min'e yaklaşarak saçlarını karıştırdı. "Aigoooo benim KÜÇÜK SEVGİLİM beni kıskanıyor muymuş..~"
Ji Min Dahyun'un ellerini kafasından alarak bir hışımla odadan çıktı. Anlaşılan sinirlenmişti..
Dahyun Ji Min'in peşinden aşağıya indi. Ji Min'in annesi sofrayı hazırlıyordu. "Kızım noldu, neden Ji Min bu kadar sinirli?"
-"Sonra anlatırım. Şimdi Ji Min'in yanına gitmem gerek.."
-"Tamam peki kızım."
Dahyun üzerine bir hırka bile almadan dışarıya koştu. Ji Min'i kumsalda gördü. Yanına gitmemeyi düşündü. Öylece uzaktan izlemek onun hoşuna gidiyordu.
Ji Min ayağa kalkarak kumsalda gezindi. Ayaklarına denizin dalgaları vuruyordu. O sırada Dahyun'u farketti. Ona seslenerek "neden beni takip ediyorsun?"
-"A-ama seni yalnız bırakamazdım.."
-Sinirli bir bakış attı. Dahyun'a yaklaştı "Dahyun, gitsen iyi olur.."
-"N-neden?" Ji Min'in beline sarıldı. "Sabah seni kıskandırdığım için özür dilerim." Ağlamaya başladı.
-Ji Min ise Dahyun'un çenesinden tutup yüzüne baktı. "Üzülme, beni asla kaybetmeyeceksin..~"
-Ağlaması durdu. Ji Min'in yüzüne bakıp gülümsedi. "Sende beni kaybetmeyeceksin koca oğlan.."
.....
O akşam Dahyun odasına çekildi. Çok yorgundu, ama yarın ki sınavına çalışması gerekiyordu. Ders masasına oturdu. Masaya kitapları yığdı. Tam 3 saat çalıştı. Sonra uyuyakaldı. Ji Min odaya girdiğinde Dahyun'u uyurken farketti. Onu kucaklayıp yatağına yatırdı. Kendisi de yanına yattı. Dahyun'a sarılıp derin bir uykuya daldı..~