Arkadaşlar nasıl gidiyorum sizce..Sizin düşünceniz benim için çok önemli. Neyse size iyi okumalar. Ay lav yuuu~
Sabah olmuştu. Gözlerimi açtığımda tam tepemde Ji Min'i gördüm. Heyecanla yerimden fırladım;
-"Senin burada ne işin var?"
-"Ne yani kendi evimde istediğim odaya giremez miyim?" Tek kaşını kaldırarak konuştu.
-"E-evet girebilirsin ama tepemde duramazsın..!" Sinirle Ji Min'e baktım~
-Utançtan yüzünü kapattı. "Ö-özür dilerim seni uyandırmak için gelmiştim.."
-"Tamam kes, hadi bakalım okula geç kalacağız.." Yataktan kalktım. Ji Min'in sırtından iterek dışarı ittim. "Üzerimi giyeceğim, burada kalmayı düşünmüyorsun heralde.."
-"A-aslında olabilir.." Yanakları kıpkırmızı oldu ellerini yanaklarına götürdü. "Aishhh, neyse sana forma aldım al şunları da giyin." Yüzüme formaları attı~
-"Aptal.." Formayı giydim. Saçımı yaptım. Alt kata indim, sofraya oturdum. Annesi;
-"Hemen yemeğinizi yiyin de okula gidin birlikte." Sofraya birkaç kahvaltılık koydu. En sonunda kendisi de oturdu. Ji Min ile karşı karşıya oturmuştuk. Ji Min;
-"Bence daha fazla yemelisin çöp adam gibisin.." Kıkırdadı~
-Alttan bi tekme attım. "Sen sussana..!"
-Acı ile inledi. "Tamam tamam sustum..!" Sofradan kalktı, çantasını bir hışımla alıp dışarı çıktı~
-Bende peşinden koşturdum. "Durrr..! Beni de bekle..~" Yorulmuştum yanına vardığımda koluna asılarak "hey, neden beni beklemedin..!"
-Elimi kolundan çekti. Hızlıca yürümeye başladı. Anlaşılan beni yanında istemiyordu..
-"Heyy..!" Tekrar yanına gittim. Koluna girdim.
-Şaşırdı, gözlerini açıp bana baktı. "Neden koluma girdin seni sülük..!"
-"İçimden geldi, istiyorsan bırakabilirim.." Göz devirdim~
-Yok yok kal böyle, hoşuma gitti.. "Evet bırak kolumu.." Kolunu çekti~
-Başımı öne eğdim. Dudak büzdüm, yüzüne baktım.. Anan seni doğururken sana büyü mü yaptı ne, bu ne güzellik bebek gibi *°*
-Ona baktığımı farketti. Göz ucuyla beni süzdü.. Birden gözleri bacaklarıma kaydı, rahatsız olmuştum. Elimle bacaklarımı kapatarak hızlıca yürüdüm..~
-Bana bakıp güldü. Sonra ben tam düşecekken beni belimden tuttu. Gözlerini dudaklarıma dikti. Yavaş yavaş yaklaştı.
-"Heyy..! Bırak beniii!!" Çırpındım durdum, en sonunda vazgeçti.. Oh be kurtuldum..~
-Gülümseyerek saçlarımı karıştırdı. "Heyy neden bu kadar heyecanlısın. Hayatında hiç öpüşmedin sanırım.. Imm bu benim için iyi olacak~"
-Korkmuştum, o anlık sinirle bacağına tekmeyi bastım. "Bu da benim için iyi olacak.." Sinsi bir bakış attım..~