izmir'den ayrılma :((

46 4 7
                                    

meraba ben masal.17 yaşındayım. izmirde oturuyoruz buralar o kadar güzelki arkadaşlarımla çok eğleniyoduk bugün yine her zamanki gibi buluştuk .en yakın arkadaşım seda ve cenk'ti daha önce hiç sevgilim olmamıştı..yorucu bir günün ardından eve dönmüştüm.eve geldiğimde gördüğüm şey karşısında şok oldum.annem valizleri indirmişti . anneme hemen nolduğunu sordum babamın işleri yüzünden istanbul'a gidicekmişiz. ben hemen ağlamaya başladım .okulum arkadaşlarım bir düzenim vardı burada.. ama beni dinlemediler neymiş efendim gitmek zorundaymışız. ağlaya ağlaya odamda kalan eşyaları topladım uçak biletlerinide almışlar bile.. arkadaşlarıma veda edemeden gidiyorduk buralardan. valizleri arabaya koyduk ve sonra arabaya bindik şoför mehmet amca havalimanına sürmeye başladı bende hemen bi video çekip instagramda paylaştım zorunlu yolculuk başladı istanbulll yazdm. sonra ardından birsürü mesajlar nere gidiyosun noldu falan diye hepsine cevap verip durumu anlattım çok üzüldüler ben hep neşeli mutluluk dolu bir kızdım.camdan bakmaya devam ederken babam hemen ; kızım oralar çok güzel en güzel kolejede kaydını yaptırdım dedi.bende sinirli bir bakış atarak önüme döndüm.ve havalimanına gelmiştik uçağımız anons edilince hemen bindik ben koltuğumu aramaya başladım. annemlerden uzaktı. annemler önlerde ben de arkalardaydım . koltuğumu bulduktan sonra oturdum yanımda daş kaya meteor bi çocuk oturuyodu benden gözünü alamadı bende tabi bi havalara girdim çocuğa çaktırmadan bakıyodum.ama belli etmiyodum . çocuk biraz ukala gibi duruyodu. sessizliği bozup.meraba ben masal senin adın ne dedim . yüzüme bakıp bişey demeden önüne döndü ukala işte katıksı öküz diye içimden söylenmeye başladım. sessiz bir yolculuğun ardından istanbula gelebilmiştik. tabi geveze ben hiç konuşamadığım için kendimi tuaf hissediyordum....

Ve nihayet evimize gelebilmiştik.ev çok büyük 2 katlıydı.hemen bana ait odaya koştum çok büyüktü giysi dolabı ayakkabı dolabı makyaj masası ve daha birsürü şey odamın içinde 2 oda daha vardı bunlar müzik odası ve sinema odasıydı ayriyeten birde banyosu vardı ben müzikte çok iyiydim herkes sesime hayrandı. üşengeç ben eşyalarımı yerleştirip kendimi yatağa attım. sonra annem masaal yemek hazır !! diye bağırdı yardımcılarımız sayesinde çok çabuk eşyalar yerleştirilmişti.hemen inip yemeğimi yedim babam okul hakkında bazı bilgiler vermişti nerde saat kaçta olucağını söyledi bende tamam diyip odama çıktım.babam okulun ortağı. okul saat 7:10 da başlıyacaktı. saatimi 06:00 a ayarlayıp uyudum.

--------------------------------------------------sabah----------------------------------------------------------------------

lanet olası sabahlarrrrrrrrrrrr hızla yataktan kalkıp banyoya koştu ılık bi duş alıp kendime geldikten sonra kıyafet seçmeye başladım.okul serbest kıyafet olduğu için mutluydum .(zaa murtazalar kıskanın zuahahah )dolabımın karşısına geçtiğimde siyah dar jean, beyaz göbeği açık tişört deri ceket giydikten sonra beyaz nike'lerimi giydim.saçımı açıp kuruttum ve düzleştirip uçlarını hafif kıvırttım.çilekli dudak parlatıcı ve çilekli parfümümü sıktım. okulun ilk günü olduğu için heycanlıydım çantamı da hazırladıktan sonra aşşagıya indim. ağzıma bi kaç bişey attıktan sonra hemen şoförümüz mehmet amcanın yanına gittim. günaydın kızım dedi.bende günaydın mehmet amca dedim.ve arabaya bindim okulun yolunu biliyo normal olaraktan :DD sonra bahçenin kapısından adımımı attığımda tüm gözler bana dikildi.tamam güzelimde abartmayın canısı o kadar ya :DD sonra bahçede tek duran çocuğun yanına doğru yaklaşıp meraba müdürün odası nerde acaba?? diye sordum oda 3. katda sola dön hemen karşına çıkar dedi saol dedim.ve tam gidicekken ben berk senin adın ne dedi bende dönüp adım masal dedim. oda memnun oldum şirin kız dedi gülümseyip müdürün odasına doğru yol almaya başladım. biraz ilerleyip birazda yorulduktan sonra değerli müdür beyciğimin odasını bulmuştum.

bana bağımlı sevgilim ( devamı yazılıyor) ;)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin