3

28 4 3
                                    

sınıfa geçip yerime oturdum.hemen ders araç ve gereçlerini sıranın üstüne koydum ama boşuna koymuşum ders boş.yuppii ahh hayat bugün bana götüyle gülmedi sonunda :D iğrenç espirili ben :P sonra hemen telefonumu çıkardım kulaklığımı takıp şu sıralar çok dinlediğim şarkıyı açtm

(üstte gördüğünüz şarkı ama şarkıyı bunlar söylemiyo.)

sonra instagrama girdim.100 takip isteği gelmiş.tabi benim gibi güzele gelmesinde kime gelsin hepsini kabul ettim 600k takipçim oldu.sonra bir çift gözle karşılaştım meriç bana sinirli gözlerle bakıyodu.nolduğunu anlamadım sonra önüme döndüm. bildirim sesiyle korktum bi anda.. mesaja baktm. selam güzellik yazıyodu.-sen kimsin? dedim.çok yakında görüceksin güzelim dedi.bende of ya bi git işine dedim. sonra cenk qardaşım beni aradı ben onu rehbere mavişim diye kaydettmiştim. alo aşkısı napıyosun dedim.iyi fıstık özlettin kendini niye giderken vedalaşmadın dedi.bende - off napim mavişim babamlar apar topar geldiler çok ağladım ama beni dinlemediler kusura bakma ya o yüzden vedalaşamadım dedim.sonra kafamı refleks olarak meriçe doğru döndüm sinirli bir şekilde bana bakıyodu. onu aldırmadan konuşmama devam ettim.neyse ben kapatıyorum mavişim dedim.oda baybay dedi ve kapattım.meriçe döndüğümde halaa bana bakıyodu bu çocuğun derdi ne ya .sonra hayat yanıma geldi kimle konuşuyosun dedi.bende mavişimle dedim o kim? dedi. ya benim kardeşim gibi adı cenk çocukluk arkadaşıyız dedim. oda hmm dedi.instagram adlarımızı alıp takipleştik.sonra bana dönüp kızımm o fotoğraflar ney öyle fıstık gibi dedi.bende güldüm. sonra kafamı sıraya koyup dinlenmeyi tercih ederekten boş boş etrafa baktım. sonra hayat senin sevgilin yokmu dedi. o sırada meriçte bana döndü oda cevabı merak ediyodu sanırım.hayır yok hiçte olmadı dedim. oda ohaa dedi.niye şaşırdın diye sordum.hayat bana dönüp  kızım bu güzelliğe hiçmi çıkma teklifi gelmedi dedi.bende oo çok geldi de ben kabul etmedim. üzülmekten korktum napim. oda vayy be acaba ilk aşkın kim olcak dedi.bende hayırlısı dedim.ardından ya çıkışta bize gelsene diye sordum oda olur napıcaz dedi.bende alışverişe çıkarız sinemaya falan gideriz bideee hayat;bidee ne dedi.bideee lunaparka gideriz dedim. sonra ardından gülmeye başladı yani bildiğin anırdı.bende noldu dedim. oda lunaparkmı ciddenmi dedi.evett nolmuş aa.dedim tamam tamam gideriz dedi.bende yesss diye bağırdım yanağına sulu öpücük bıraktım. sonra oda şapşal dedi ikimizde aynanda güldük.. sonra telefonuma gelen mesajla yüzüm düştü hayat noldu kızım rengin gitti bi anda dedi.bende bi-bişey yokk şeyy benim birini aramam lazım dedim.oda tamam dedi ve sırasına gitti.ellerim titriyodu.mesajı atan kişi doruktu.doruk benim bir zamanlar en iyi arkadaşımdı sonradan bana ilanı aşk edince aramızdaki tüm bağ koptu.ben onu istemiyince bana zarar vermeye bile kalktı.bunları düşünürken gözümden istemsizce yaşlar akmaya başladı.meriç hemen kolumdan tutup ona dönmemi sağladı.beni nerden görmüştü bu ya ... masal iyimisin dedi bende kafamı evet anlamında salladım.ve hemen ardından doruk aradı.4 kez yüzüne kapattım en son dayanamayıp açtım.ne var be ne istiyosun dedim. doruk- masal ben ben senden özür dilicektim eskisi gibi kardeş olalım mı? diye sordu. bende;doruk sen kardeşlik bağlarımızı bana o kelimeleri söyleyip bana zarar vermeye kalkınca kopardın.kusura bakma diyip telefonu suratına kapattım. iç ses---mal lan bu çocuk salak dangalak piskopat lan--- haklısın içses sana katılıyorum. meriç bana anlamayan gözlerle bakıyodu onu aldırmayıp okuldan kaçmaya karar verdim.eşyalarımı toplayıp okulun dışına doğru yürüdüm okuldan çıkınca nereye gitsem diye düşünmeye başladım bana en iyi gelen yer sahildi o yüzden oraya gitmem lazımdı.emre kaya:sevemiyorum artık kimseyi adlı şarkıyıı söylemeye başladım  sahilde söylemeye başladım garip olan şey ortalıkta hiç insan yoktu.bu yüzden rahatlıkla söyliyebiliyodum..

----MERİÇ'TEN----

masalın bir anda gelen mesajla  yüzü bembeyaz oldu.hayat ona noldu diye sordu ama o bişey demedi.bende dayanamayıp masalı kendime doğru çevirip iyimisin dedim. oda evet anlamında başını salladı. sonra masalı birisi aradı.masal 4 kez meşgule attı aramaları.sonra birdaha arayınca açtı.konuşmalarını bende dinliyodum.galiba önceden kardeşi gibiymiş.oha lan bide masalıma zarar vermeye kalkmış vayy namussuz.oğlum kendine gel lan ne masalım falan hayırdır.sen aşık olamazsın meriçsin sen aşık olmak diye bişey yok he şöyle kendine gel.masal sonradan eşyalarını toplayıp çıktı bende dayanamayıp onu takip etmeye başladım. bi banka oturdu ve şarkı söylemeye başladı sesi çok acayip güzeldi.insan ona bakmaya kıyamıyo.tuaf olann da hiç sevgilisi olmamasıydı.buda beni sevindirdi açıkcası.sonra gidip yanına oturdum.beni görünce şaşırdı tabi.

---masaldann---

ben şarkı söylüyodum sonra birisi yanıma oturdu. dönüp baktığımda ise bu kişi meriçti.şaşırdım açıkcası ne yalan söyliyim.senin ne işin var burda? dedim. okuldan kaçamazmıyım dedi ve güldü.bende güldüm.sonra geçmişteki bi anım aklıma geldi 5. sınıfta bi çocuğu seviyodum.sonra tekrar ağlamaya başladım.meriç:ağladığın şey neyse bana anlat lütfen diyip köpek yavrusu bakışı attı.bende dayanamayıp anlattım... kardeşim gibi seviyodum onu ama o beni öyle görmüyomuş ilk başta insan aşık olacağı kişiyi seçemez dedim.sonradan ona bu durumuda anlattım ama o beni kaçırdı.işkenceler etti bana.zaten o sıradada asrın diye bi çocuk vardı onu seviyodum oda beni seviyomuş yani ben öyle sanıyodum ama oynamış benimle.sadece hoşlantı olduğunu bi zaman sonra anladım.sonra işte geçen yaz atlattım bu durumu.artık eski halime döndüm.aşık olmaktan.hislerimi belli etmekten korktum.dedim.ve meriç beni kollarının arasına aldı.sakin ol güzellik dedi.onun kolarında kendimi huzurlu hissettim.kızardımda tabi domates show yapıyodum. ((hayat öyle kitaplardaki filmlerdeki gibi olmuyo be usta.insanların hepsi acı çekiyo ama siz bunu bilmeden onların hayatlarına özeniyosunuz..doğal olun azcık...))

bana bağımlı sevgilim ( devamı yazılıyor) ;)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin