Hoofdstuk 8

68 6 2
                                    

Dani's P.O.V.
Ik voel dat Brandon voor me staat maar toch doe ik niks. Dan tikt hij op mijn schouder langzaam haal ik mijn handen van mijn ogen af. "Uhm kiekeboeeeeee!!!!!"hoor ik "OMGGGG"lach ik. Blijkbaar vind ik het zo grappig dat ik van mijn bed afplur. "Het deed heus geen
pijn hoor" probeer ik zo serieus te zeggen zonder te lachen. "Gaat het😂😂😂" vraagt Brandon.
Dani:"Jaaaa Jaaaaa het gaaaaaatttt great alleenn nog naar starbucks voor een caramel frap en dan is het nog perfecter!!!!.😂".
Brandon:"Ow wauw van waar al die energie de meeste mensen hebben pijn als ze vallen."
Dani: "ja maar ik ben niet 'de meeste mensen' ik ben gwn Dani Preston kijk maar naar mijn ID bewijs!"
Brandon: "Ben je altijd al zo druk geweest?😂😂😂"
Dani: "ja vraag maar aan mijn beste vriendin Ka-..."
Brandon: "Heette je beste vriendin Ka?"
Dani: "nee ze heet Kate OMG ik ben haar vergeten te skype!!!😱"
Brandon:"Dat kan je nu toch gewoon doen😂"
Dani:"yaaaaaassssssss komm je naar de woonkamer dan kan mijn moeder haar ook gelijk spreken"
Brandon:"Oke oke😂."
Snel pak ik mijn laptop en ren ik de trap af naar de woonkamer. Dat verliep niet zo soepel want ik viel van de trap af omdat ik de laatste trede vergat😂. "Ach Daniëlle kijk toch eens uit je weet dat het gevaarlijk is om van de trap af te rennen gaat het wel meisje." "Jaaaahhh mam hett gaat super kom je mee we gaan skypen met Kate." Zeg ik iets te enthousiast."Sorry schat ik heb nachtdienst vandaag dus je blijft alleen thuis of je kan vrienden/vriendinnen uitnodigen om te komen."antwoord ze. "Uhm okey mam ik zie je morgen" zeg ik en geef haar een knuffel.
Ik loop naar de woonkamer toe en pak mijn laptop.Ik klik op Skype en druk op Kate's account en videobel haar.Na een paar minuten neemt ze op.
(A/N alles wat dikgedrukt is word in het Nederlands gezegd en wat niet dikgedrukt is is gwn Engels)
"Hai Dani!"groet ze en zwaait enthousiast naar me."Haaaiiiii Kateeee!"groet ik enthousiast terug."Jij bent enthousiast!"zegt Kate terwijl ze aan het lachen is."Jaaahhhh toch!"zeg ik terwijl ik aan het lachen ben."Hoe gaat het met je?" vraag ik."Goed hoor en met jou?" "Awesome😎!!!" "Dani kan je nog Nederlands praten?!" "Neeeeeeeejjjjhhhh ik ben het Nederlands helemaal afgeleerd ik denk dat ik het nooit meer van mijn leven kan spreken." Schreeuw ik zowat lachend door de microfoon. Dan komt Brandon naast me zitten . "Lijkt mijn huis dan zo erg op een doolhof het duurde zolang tot je de woonkamer vond?" Vroeg ik aan hem. "Sorry cutie is het nu weer goed?"en hij geeft een kus op mijn wang. Ik word helemaal rood omdat Kate dit alles heeft gevolgd en ze kijkt ongeveer zo 😏. Dan begint ze te lachen en word Brandon ook rood, volgensmij wist hij niet dat Kate dit alles gevolgd heeft. "Uuuuhhhmmm hey ik ben Brandon jij bent Kate toch?"zegt hij heel awkward. "Jaaahhh hoe wist je dat???"vroeg ze. En Brandon wees naar mij. "Ow ik dacht dat ze mij al vergeten was." "Uhm hallowtjeesss ik ben er wel bij natuurlijk vergeet ik je niet je bent mijn beste vriendin"roep/zeg ik. "Haha oke gelukkig😂"lacht Kate. "Je moet echt een keertje naar Amerika komen maar neem geen dikke kleding mee want het is echt super warm hier!!!"zeg ik. "Haha Dani kijk eens ffe naast je (ondertussen keek ik naar Brandon) aaaawhhh de kleine verstaat geen Nederlands" zegt ze. "Meneertje waarom kijk je zo raar naar Kate en naar mij" zeg ik tegen Brandon. "Nou uhm ik wist niet dat je Chinees kon spreken." Meteen begin ik te lachen. "Ja okey haha denk maar dat het Chinees is btw het is gewoon Nederlands hoor jij kleine schat" zeg ik. "Uhm zou je die laatste drie woorden kunnen vertalen?" Vraagt hij. "Nee nee nee anders is de lol ervanaf en dat wilt niemand" ow wauw het enige wat ik hoor op de achtergrond is een lachende Kate😂. "Alseeeeeeebliiiiiieeeeffttttt pleasee zeg het vooor mij" zegt Brandon met puppyogen. "Aaaawhhh hij is zo schattig met puppy oogjes."zeg ik tegen Kate. "Uh Dani je zei het in het Engels hij verstond het gewoon hoor" lacht Kate. "Ow Shizzle😳" zeg ik. "Bedankt jij bent ook schattig maar nog schattiger als je me nou verteld wat je zei in jullie taaltje" zegt Brandon in de hoop dat ik vertaal wat ik in het Nederlands zei."aaaawwhhh leuk geprobeerd Brandonie-Chocolonie maar nee" zeg ik tegen hem en kijk dan zo😋."aaawwhhh jullietweetjes zijn zo schattig samen"zegt Kate. "Wat bedoel je met 'jullietweetjes' Brandon en ik hebben niks het zou wel leuk zijn maar we hebben niks dus..."vraag/zeg ik en negeer dat ik rood word. "Ow LOL ik dacht van wel jullie doen wel als een stelletje maar ja ik ship jullie wel hoor😏😏😏."zegt ze lachend."okey alsjeblieft een ander onderwerp mijn Nederlands begint slechter te worden."zeg ik. "Kan je dan nu alsjebliiiieeefffttt vertellen wat je zei in jullie taaltje?"vraagt Brandon weet met puppyogen. "Ze noemde je een kleine shat en-"mjahh ik onderbrak Kate voordat ze verder ging praten"KAAAAATTEEE!!! Dat was niet de bedoeling😂😳😂." En ze barst uit van het lachen terwijl Brandon een beetje rood naar de grond staarde."Okeey ik ga maar weer eens overmorgen begint school en ik moet nog leren voor een proefwerk ik spreek je of jullie later weer bye." Zegt ze. "Uhm is goed bubaai Kate ik spreek je snel weer en we gaan zowiezo appen"zeg ik dan maar. "Dag Kate het was leuk om je een soortvan te leren kennen hopelijk tot de volgende keer"zegt Brandon. "Oowjaah ik moet nog 1ding zeggen😂" zegt Kate. "En dat is?" Vraagt Brandon. "Nooouuuuu nu je het vraagt Brandon DaniHartjeBrandon nouu dooeeggg!!!😂" "OMG Ka-" *Katelynn Vallery heeft het gesprek beëindigd*. "Uuuhhmm." Hoor ik Brandon zeggen. Okey nu weer ik zeker dat ik aan het blozen ben ik voel het gewoon. Ugh wat een stom gevoel zeg."Duuuusss....." zeg ik.  "Uhhmmm jaah duuuuss..." zegt Brandon. Okey ik geef toe het is wel cute dat hij nu bloost maar wat nu?!
-----------------------
Okeeeyyyyy datt was hoofdstukkie 8 nou bedankt voor het lezen enzo HAHA okey ikgeeftoe ik vind dit boek nu al saai enzo maarjaah ik moest verder gaan btw thankk you soo much voor het schrijven van een stukje in hoofdstuk 8 mis_lil_lauren oww en lees en vote voor haar boek Young Parents het is echt een leuk boekk mann enjaahh datduss bubaai😝🤘🏾Xxx-Angenie (Jaah uhm Angenie is mijn echte naam dus hahah ik weet niet wat ik meer moet zeggen😂🤘🏾)

Moving on💚Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu