Lauren's POV
Ik ben helemaal aan het klappertanden en Dani ook. "W-wacht m-maar af!M-mijn wraak z-zal zoet z-zijn!" kon Dani nog net uitbrengen. We hebben beide een handdoek om,om onszelf warm te houden. "Lauren,mag ik misschien wat kleren lenen?" vraagt Dani nadat we beide een beetje opgedroogd zijn. "Ja is goed!" antwoord ik met een glimlach en we rennen beide de trap op naar boven. Volgens mij zag ze de laatste trede niet want ze viel zowat. "OMG!Dani!Gaat het?!" vraag ik bezorgd en hurk dan voor haar neer. Ze blijft maar gewoon liggen en het lijkt net alsof ze aan het snikken is. Ik trek gewoon verward een wenkbrauw op en tik haar voorzichtig aan. Haar hoofd gaat dan omhoog en ik zie dat ze helemaal stuk gaat van het lachen en ik besluit dan mee te lachen.
"Gaat het wel?" vraag ik haar nadat we uitgelachen zijn. "Ja hoor!" zegt ze terwijl ze nog steeds aan het lachen is. Ik schud dan gewoon glimlachend mijn hoofd en help haar overeind.We zijn beide omgekleed en borstelen nu onze haren die nog een beetje nat zijn maar dat maakt niet uit. Ik loop richting een kastje waar een bluetooth speaker is en connect mijn telefoon er dan mee. "Wat doe je?" vraagt Dani terwijl ze in de spiegel kijkt zodat ze mijn spiegelbeeld kan zien.
"Oh niets!" zeg ik gewoon en druk snel op Spotify en druk dan op shuffle. Heel toevallig komt Shawn Mendes op. "I wanna follow where she goes!" zingen we beide mee. Ik pak snel de borstel weer en doe alsof het een microfoon is en al snel volgt Dani mijn voorbeeld. "Oh I've been shaking I love it when you go crazy!You take all my inhibitions!Baby,there's nothing holding me back!" zingen we beide,nog steeds mee. Opeens wordt er op de deur geklopt. Oh ja! We zijn niet de enige hier..... vergeten😳. Ik loop naar de deur toe en open het. "Oh,stoor ik?" Het was mijn broer,Jake. Voor als je het nog niet wist,ja ik heb dus een broer. "Hey Jakie!Sinds wanneer ben jij thuis?" vraag ik hem met een opgetrokken wenkbrauw. "Net thuis aangekomen en noem me alsjeblieft geen Jakie want ik noem jou ook geen Laurie." zegt hij licht geïrriteerd en ik schud gewoon glimlachend met mijn hoofd. "Hi Jakeee" roept Dani. "Yo Dani hoe- WACHT DANI JE BENT ER WEER!!!!" riep Jake verbaast. "Jakie ze hoeft echt niet doof te worden hoor" zeg ik plagerig. "Isgoed Laurie" zegt hij met een irritant stemmetje. "Hashtag siblinggoalsss whoop whoop!" Riep Dani.
(A/N HELP I'M DYING BECAUSE I'M INSPIRATIONLESS AND MY DUTCH IS VERY BAD!!!🤦♀️)"Uhm maar dus waar ik voor kwam was omdat mam zei dat we zouden eten dus ik moest jullie roepen" zegt Jake nu serious. "Isgoed JakieBoo" zei Dani dit keer plagerig en stak haar tong uit terwijl ik lachte.
______________________
Eindelijk na tig jaar nieuw deeel srry inspiratie loos vandaar😂❤️
JE LEEST
Moving on💚
Short StoryDit is echt niet leuk meer. Tenminste dat zei ik voordat ik verhuisde naar Amerika en Nederland achter me liet. Nu leef ik het goede leventje. Alleen weet ik niet zeker of dat ook zo blijft...